کد خبر: ۱۰۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 27
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم، اظهارداشت: نمایندگان مجلس همیشه پشتیبان هلال احمر هستند.

 به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسینعلی شهریاری در دیدار برخی نمایندگان مجلس نهم با رئیس جمعیت هلال‌احمر، گفت: نمایندگان مجلس در صورت ارائه درخواست‌های هلال‌احمر، قطعا پیگیر مسائل مورد نظر این نهاد مردمی خواهند بود تا هلال‌احمر بتواند هر چه بهتر به وظایف خود عمل کند.   

وی با اشاره به اینکه هلال احمر یک جمعیت مردم نهاد است، اظهار کرد: نه تنها تمام نمایندگان مجلس، بلکه تمام مردم از عملکرد هلال احمر در مقاطع زمانی مختلف و در خدمت‌رسانی در سوانح و بلایا، رضایت دارند.

شهریاری افزود: اگر در مواردی هم مسائلی در نحوه ارائه خدمات هلال‌احمر مطرح بوده، به دلیل کمبود منابعی است که این جمعیت در مقاطع مختلف با آن روبه‌رو بوده است، البته شاید یکی از مشکلات جدی هلال‎احمر، منابع ناکافی باشد که دراین زمینه نیازمند توجه بیشتر است.

عزیزی از دیگر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم نیز با اشاره به اینکه هلال احمر در متن مجلس نهم به عنوان جمعیتی که فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه ارائه می دهد، عملکرد قابل قبولی داشته است، گفت: هلال احمر در دوره مجلس نهم به صورت عملیاتی فعالیت کرد و هم در بحران ها بسیار خوب و هم در مسائل اجتماعی، فرهنگی، آموزشی در طول  چهار سال اخیر خوب ظاهر شد و عملکرد قابل قبولی داشت.

وی افزود: با توجه به دانش و جایگاهی که جمعیت هلال‌احمر در کمک به انسان‌ها دارد، مجلس نهم هم، چه در کمیسیون بهداشت و درمان و چه در صحن علنی و در مجامع عمومی سعی کرد جایگاه هلال احمر را تبیین کرده و قدردان خدمات بزرگ و موثری که این جمعیت در سطح ملی و بین‌ المللی انجام می دهد، باشد.

عزیزی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در مجلس نهم با حمایت از هلال احمر تا حدودی قدردان زحمات خانواده بزرگ، گرانقدر، خوب و صادق این جمعیت که دارای تمامی صفات خیر خواهانه هستند، باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: