کد خبر: ۱۰۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 25
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موفق به کسب رتبه برتر در استقرار نظام مدیریت عملکرد در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور شد.
به گزارش شفاآنلاین ازدانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ارزیابی به عمل آمده سال 1394، از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، موفق به کسب رتبه برتر در زمینه استقرار نظام مدیریت عملکرد در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهداء لوح تقدیر و تندیس از زحمات دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در کسب رتبه برتر در زمینه استقرار نظام مدیریت عملکرد در این دانشگاه قدردانی نمود.

سید علی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در این لوح تقدیر آورده است:

استقرار نظام مدیریت عملکرد یکی از نشانه های اساسی حرکت در مسیر تعالی هر سازمان است، پیداست چنین نظامی وابسته به وجود مدیران و کارکنان اندیشمند و عملگرایی است که در پی شناسایی، تأمین و تخصیص هدفمند منابع برای دستیابی به اهداف سازمان می باشند. اکنون که به عنایت الهی و همت شما و همکاران گرامی تان، وارد دومین سال استقرار نظام مدیریت عملکرد در حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده ایم، بدینوسیله اعلام می دارد معاونت توسعه مدیریت و منابع آن دانشگاه در ارزیابی به عمل آمده در سال 1394 موفق به کسب رتبه برتر در استقرار نظام مدیریت عملکرد نایل آمده است.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه  کسب این موفقیت را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ویژه به معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و همکاران وی تبریک عرض نموده، توفیقات بیشتر همگان را در استمرار و ارتقاء نظام مدیریت عملکرد در این دانشگاه، از درگاه خداوند خواستارشد.

گفتنی است: در سی امین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در شیراز، تندیس و لوح تقدیر کسب رتبه برتر، به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اهداء گردید.

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: