کد خبر: ۱۰۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 19
شفا آنلاین>اجتماعی>عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی های صورت گرفته، هزینه نقل و انتقال سوابق بیمه ای اعضای صندوق آینده ساز، بر عهده سازمان تأمین اجتماعی قرار می گیرد.
به گزارش شفا آنلاین،محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: تمامی اعضای صندوق آینده ساز با تمایل خود می توانند بدون پرداخت هزینه نقل و انتقال سوابق بیمه ای، بیمه پرداز سازمان تأمین اجتماعی شوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تصریح کرد: سعی کرده ایم تا هزینه نقل و انتقالات سوابق بیمه ای را از دوش اعضای صندوق آینده ساز برداشته و برعهده سازمان تأمین اجتماعی قرار دهیم که قطعاً با تصویب و قانونی شدن موضوع مذکور، این سازمان مکلف به پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعضای صندوق آینده ساز تحت فشار شدیدی قرار دارند، ادامه داد: در تلاشیم تا تمامی حقوق به حق اعضای صندوق آینده ساز که قشر عظیمی از آنها کارگران زحمت کش هستند، را برگردانیم و امیدواریم هر چه سریعتر این طرح به تصویب نهایی برسد.

سعیدی گفت: با قانونی شدن این طرح، سازمان تأمین اجتماعی مکلف به تداوم و استمرار بیمه اعضای صندوق اینده ساز و بر عهده گرفتن هزینه نقل و انتقال سوابق آنها خواهد شد و نیز باید پس از دریافت امکانات، منابع و مطالبات معوق صندوق، اعضا را با برخورداری از مزایا ،تحت پوشش قرار دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: