کد خبر: ۱۰۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 17
دبیر انجمن های علمی تخصصی ایران در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- دبیر انجمن های علمی تخصصی ایران گفت: تا زمانی که در کشور جامعه جراحان داریم نیازی به انجمن جراحان عمومی نیست.
دکتر علی نوبخت حقیقی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: تا زمانی که جامعه جراحان فعال است نیازی به انجمن جراحان عمومی نداریم.

وی افزود:معتقدیم این مجوز بی مورد توسط کمیسیون انجمن های علمی وزارت بهداشت به انجمن جراحان عمومی داده شده بود که به دلیل تخلفات صورت گرفته نیز باید زودتر منحل می شد.

تخلف؛ عامل تکه تکه شدن جامعه پزشکی

وی تخلف را عامل تکه تکه شدن جامعه پزشکی دانست و در پاسخ به این که سوال که" آیا منحل شدن انجمن جراحان عمومی تبعات یا مزایا دارد" نیز گفت: این امر برای من قابل پیش بینی نیست.

نماینده منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه این انجمن مرتکب تخلفاتی شده بود.حال آنکه اخطار مکتوب و تذکر از سوی کمیسیون انجمن های علمی وزارت بهداشت هم دراین باره بی فایده بود؛از طرفی دیگر برای انجام برخی کارها مجوزهایی بر خلاف شأن حرفه داده بودند و دوره هایی می گذاشتند و دست به کارهایی می زدند که مطابق شأن این حرفه نبود .ضمن اینکه به طور کلی با انحلال این انجمن موافق هستم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
چقدر غیر منطقی !
در همه جای دنیا سازمان های نهاد مردم جدید متولد میشوند مگه جامعه جراحان فقط جراح عمومی است !
جامعه جراحان ترکیبی از همه انجمن های تخصصی جراحی است که در آن در آن انجمن جراحان عمومی وجود ندارد!
بهروزبرومند
|
United States
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
0
بادرو سخنان سرور دکتر علی نوبخت حقیقی بسیار درست میباشد. با داشتن جامعه جراخان که در این دوران از نوید بخش ترین سازمان های علمی کشور است بهتر است همه دوستداران بکوشند با جامعه جراحان همراه گردند تا بهتر بتوانند دشواری ها را از سر راه جامعه پزشکی و مردم بردارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
1
0
خیلی هم عالی ، فقط بلد بودنند از ما پزشکها پول بگیرند با اون رفتارهای بسیار نا درست پرسنلشون
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
این برخورد غیر قاونی با انجمنها مردود است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: