کد خبر: ۱۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 17
رئیس جامعه جراحان ایران در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین-رئیس جامعه جراحان ایران در واکنش به انحلال انجمن جراحان عمومی گفت: انجمن هایی که مرتکب کارهای ناشایست و خلاف می شوند همان بهتر که منحل شوند.
دکتر ایرج فاضل در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: طبق آنچه در آخرین جلسه بررسی دراین باره مطرح شد،مشخص گردید انجمن جراحان عمومی ایران تخلف های زیادی داشته که البته چندین بار به آنها تذکر داده شده بود. اما به دلیل عدم تأثیر گذاری و تغییر در روند فعالیت آنها درنهایت منجر به انحلال انجمن شد.

وزیر اسبق بهداشت، انحلال انجمن جراحان عمومی ایران رامثبت  دانست و خاطرنشان کرد: قدر مسلم چنین مسائلی باید کنترل شود؛ اگر انجمن هایی دست به انجام کارهای ناشایست و خلاف می زنند همان بهتر که منحل شوند.

وی درباره این که امکان شکل گیری مجدد انجمن جراحان عمومی وجود دارد یا نه؛ بیان کرد: پس از تقاضا و بررسی های قانونی،این انجمن می تواند توسط جراحان عمومی تشکیل شود اما باید مانند سایر انجمن ها واجد شرایط باشند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهروزبرومند
|
United States
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
سرور دکتر ایرج فاضل در هر جایگاهی که داشتند همواره بهترین گزینه ها را برا ی همه پزشکان و بیماران نشان داده اند. این بار نیز کوشش ایشان برای ازمیان برداشتن نابسامانی ها ستودنی است.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
درود بر دکتر فاضل عزیز که همیشه از حق دفاع میکنند ،،،،
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
به نظر من این نظیر برخوردها غیرکارشناسانه است اگر جراحان عمومی دوباره اقدام به تشکیل انجمن نمایند از کجا معلوم که جامعه جراحان و جناب دکتر فاضل و دوستان عزیز در انجمن پوست و پلاستیک و اقای دکتر استقامتی موافقت کنند نباید برای تشکلهای صنفی شرط گذاشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: