کد خبر: ۱۰۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 11
شفا آنلاین>سلامت>معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی چشم‌پزشکی در مجتمع دارویی درمانی هلال به عنوان بزرگترین مرکز چشم پزشکی شرق تهران خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی در مراسم افتتاح ۳ مرکز تخصصی جدید در مجتمع دارویی - درمانی هلال، گفت: مجوزهای اولیه راه اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی چشم پزشکی در مجتمع دارویی -درمانی هلال اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۱۵۰ هزار بیمار به مجتمع دارویی- درمانی هلال مراجعه می کنند، اظهار کرد: در این مجتمع به عنوان یکی از مراکز بزرگ خدمت‌رسانی به مردم بیش از ۱۳ هزار عمل جراحی در سال گذشته انجام شده و بیش از یک میلیارد تومان از رقم تعرفه پرداختی از سوی مردم در این مرکز به نفع افراد بی بضاعت کاهش یافته است.

گرجی همچنین با اشاره به این که جمعیت هلال‌احمر، پس از اوقاف، بیشترین موقوفات را در كشور دارد، اظهار کرد: مجتمع درمانی هلال نیز یكی از موقوفات جمعیت است که در سال ۵۳ از سوی بانویی خیر وقف و هدیه شد.

وی افزود: هلال احمر در ۳۱ استان كشور ۳۱ مركز درمانی دارد كه اولویت اصلی ارائه خدمات در این مراکز، نه درآمدزایی كه كمك به نیازمندان است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: