کد خبر: ۱۰۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴:۵۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 10
شفا آنلاین>سلامت>فاکتور 9انعقادی نوترکیب، با نام ایکسینیتی را برای پیشگیری و درمان اپیزودهای خونریزی و نیز آمادگی قبل از انجام جراحی، در بزرگسالان بالای 12 سال مبتلا به هموفیلیB مورد تایید است.
 به گزار ش شفا آنلاین،  تایید ایکسینیتی، براساس نتایج به‌دست آمده از مطالعه بالینی فاز I/III از نوع غیرکنترلی چندمرکزی برای بررسی اثربخشی، ایمنی و فارماکوکینتیک ایکسینیتی در بیماران بزرگسال و کودکان بالای 12 سالی که قبلا سایر درمان‌های موجود برای هموفیلیB را دریافت کرده بودند، صورت گرفت.

نتایج فارماکوکینتیک مطالعه روی 32 نفر نشان داد که ایکسینیتی رفتار فارماکوکینتیکی مشابه نوناکوگ آلفا(Nonacog alfa)- دیگر فاکتور انعقادی 9 نوترکیب دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو- نشان داده است. تمام شرکت‌کنندگان در مطالعه، به‌طور روتین یا درصورت نیاز به درمان اپیزودهای خونریزی متوسط یا شدید، ایکسینیتی دریافت کردند. 55 بیمار هموفیلی، ایکسینیتی را برای بیش از 50 روز و 45 نفر ایکسینیتی را برای بیش از 100 روز مصرف کردند. هیچ کاهش قابل‌توجهی در سطح خونی فاکتور 9 یا تغییری در رفتار فارماکوکینتیک آن طی مدت مطلعه مشاهده نشد. سپید
GLOBE NEWSWIRE

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: