کد خبر: ۱۰۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 07
شفا آنلاین>اجتماعی>رئيس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران، در پيامي، 19 ارديبهشت روز جهاني صليب سرخ و جمعيت هلال احمر را روز جهاني دست هاي مهربان توصيف كرد.
به گزارش شفا آنلاین، سيدامير محسن ضيايي در اين پيام ضمن تبريك فرارسيدن هفته هلال(18 تا 24 ارديبهشت) و روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر(19 ارديبهشت) به تمامي اعضاي اين نهاد مردمي، ابراز اميدواري كرد كه اين ايام، فرصتي باشد براي نشان دادن و ترويج خدمات داوطلبانه هلال احمر به مردم و مسئولان و نيز فرصتي براي قدرداني از زحمات تمامي اعضاي جمعيت كه به خوبي و شايستگي در راه اهداف والاي اين نهاد گام بر مي دارند.
«جهاني كه در آن زندگي مي كنيم؛ متشكل از رنگ ها، نژادها و زبان هاي مختلف و هزاران عقيده و باور؛ تنها با دست هاي مهربان و نوع دوست و ايمان به صلح و مودت؛ به پيكره واحدي از انسانيت تبديل مي شود.»
در پيام رئيس جمعيت هلال احمر آمده است: دست هايي كه بي مزد و منت و با انديشه والاي ساختن جهاني به دور از آلام و دردها و رنج ها، هرجا كه دستي دراز شده يا نگاهي در طلب ياري باشد، براي دست گيري و ياري گري آماده اند.
ضيايي تصريح مي كند: 19 ارديبهشت، روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر، روز جهاني اين دست هاي مهربان است. اين روز را و هفته هلال را كه همچون نشانه اي از مهرباني ها در تقويم دل ها حك شده، به تمامي امدادگران، جوانان، داوطلبان و كاركنان اين نهاد مردمي تبريك مي گويم و اميدوارم اين ايام فرصتي باشد براي نشان دادن و ترويج خدمات داوطلبانه هلال احمر به مردم و مسئولان و نيز فرصتي براي قدرداني از زحمات تمامي اعضاي جمعيت كه به خوبي و شايستگي در راه اهداف والاي اين نهاد گام بر مي دارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: