کد خبر: ۱۰۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 09
رئیس انجمن آترواسکلروز ایران در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- رئیس انجمن آترواسکلروز ایران گفت: به همت وزارت بهداشت درحال حاضر قیمت تمام شده استنت های قلبی در کشور به نسبت کشورهای منطقه برای بیماران بسیار مناسب تر و معقول تر است.
دکتر مسعود قاسمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: به همت وزارت بهداشت با گام هایی که در شرایط ارزی و قیمت های استنت ها برداشته موقعیت مصرف استنت در کشور از لحاظ قیمت بسیار مناسب شده است.

وی افزود: بامروری در منطقه و حتی کشورهای تولید کننده استنت در می یابیم قیمت تمام شده استنت برای بیمار در کشور ما بسیار مناسب تر و معقول تر است.

فوق تخصص آنژیوپلاستی و والولوپلاستی تأکید کرد:البته  واردکنندگان استنت و شرکت ها نیز با تلاش و مساعدتی که به خرج داده اند توانستند از تولیدکنندگان خارجی تخفیف های مناسبی بگیرند. بنابراین قیمت تمام شده استنت در کشور در عین حال که تکنولوژی گران قیمتی در دنیا دارند اما خیلی مناسب تر از بسیاری از کشورها در اختیار بیماران نیز قرار می گیرد.

متخصص قلب و عروق اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری استنت ها تحت پوشش بیمه هستند و بسیاری از بیمه های خصوصی، بانک ها و بیمه های تکمیلی هم استنت را تحت پوشش قرار داده اند که از ابعاد مختلف حائز اهمیت است.


رئیس انجمن آترواسکلروز ایران خاطرنشان کرد: برای وزارت بهداشت و طرح تحول نظام سلامت آرزوی موفقیت دارم زیرا بررسی و توجه به وسایل مصرفی بیماران، فوق العاده در برنامه ریزی درمانی بیماران نیز موثر بوده و امیدواریم که این روش ها ادامه یابد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: