کد خبر: ۱۰۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 03
شفا آنلاین>سلامت>معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اعلام كرد: دولت تدبیرو امید كار بازسازی 570 بیمارستان كشور را درسال 95 در دستور كار قرارداده است .

به گزارش شفا آنلاین،معاون وزیر بهداشت روز سه شنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی بوعلی شهرستان چادگان، ایجاد 20 هزار تخت بیمارستانی در كشور را از دیگر برنامه های دولت در سال 95 ذكر كرد و افزود: نیاز كشور در این زمینه حدود یكصد هزار تخت است.
محمد آقاجانی گفت: طرح سلامت از 2 سال گذشته در كشور به اجرا درآمده كه درقالب آن ضمن ارائه خدمات به مردم، از هزینه های درمان نیز كاسته شده است.
بیمارستان 32 تختخوابی بوعلی شهرستان چادگان روز سه شنبه در مراسمی با حضور محمد آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از بیمارستان بوعلی چادگان، بخش مهمی ازمشكلات درمانی مردم این شهرستان برطرف می شود و نیاز به مراجعه به شهرهای همجوار نیست.
این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، نوزادان، داخلی، زنان وزایمان، تست ورزش، بستری همودیالیز، زایشگاه ، CCU، ICU و NICU، بخش‌های پاراكلینیك شامل آزمایشگاه،جراحی، نوارمغز و رادیولژی است.
بیمارستان یاد شده در زمینی به مساحت 31 هزار مترمربع و با زیربنای سه هزارو800 مترمربع در سه طبقه با هزینه ای بالغ بر 70میلیارد ریال احداث شده است.
این بیمارستان اولین بیمارستان شهرستان چادگان است، خدمات درمانی در این منطقه تاكنون از طریق 6 مركز درمانی به مردم ارائه می شد.
شهرستان چادگان به عنوان یكی از شهرستان های كوهستانی استان اصفهان از شمال به شهرستان فریدن، از جنوب استان چهارمحال وبختیاری و از شرق به شهرستان تیران و كرون و از غرب به شهرستان فریدونشهر محدود می شود .
چادگان در 115 كیلومتری غرب استان اصفهان واقع شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: