کد خبر: ۱۰۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 28
رئیس انجمن نفرولوژی ایران درگفتگو باشفاآنلاین:
شفاآنلاین :رئیس انجمن نفرولوژی ایران با اشاره به عواقب بحران های عظیم کاهش چند هزار میلیارد تومانی بودجه وزارت بهداشت در سال جدید گفت:متاسفانه کاهش این رقم از بودجه سلامت،عواقب سنگینی برای مردم وجامعه پزشکی در بر خواهد داشت.

دکتر محمد رضا گنجی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر گفت:دولت هنوز به پزشکان و بیمه های طرف قرار داد بیمارستان ها بدهکار است بنابراین کاهش چند هزار میلیارد تومان از بودجه حوزه سلامت با طرح تحول نظام سلامت به هیچ عنوان همخوانی ندارد.

دبیر انجمن پیوند اعضا ایران در ادامه بیان کرد:اگروزارت بهداشت با کمبود بودجه مواجه شود چطور می تواند علاوه بر پرداخت بدهی پزشکان، در سال جدید مشکلات بزرگ حوزه سلامت پزشکی را رفع کند.

دکتر گنجی با اشاره به ارزیابی طرح تحول سلامت تصریح کرد:طرح ریزی و برنامه ریزی درست در خصوص طرح تحول سلامت زمانی میسر می شود که تمام افرادی که مسئولیت این مهم را به عهده دارند با مطالعه و هماهنگی لازم امور را به دست بگیرند.

رئیس انجمن نفرولوژی ایران در پایان خاطر نشان کرد:تمام پزشکان و متخصصان در هر مرتبه ای که قرار دارند برای گذران زندگی شان به پول نیاز دارند. چنانچه بیمارستان ها تعرفه قانونی را از بیمار دریافت نکنند به طور قطع تمام سیستم سلامت دچار چالش می شود.بنابراین کسر چنین بودجه ای از طرح تحول سلامت منطقی و اصولی به نظر نمی رسد و بحران های عظیمی را در پی دارد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: