کد خبر: ۱۰۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 27
شفاآنلاین :درپی تیراندازی خونین درپارکینگ بیمارستان عرفان ،عامل شلیک چند ساعت پس ازجراحی روی تخت بیمارستان جان سپرد.سرنوشت زن جوان که همسر سابق و دخترعموی عامل تیراندازی است و درکما به سرمی برد نیز درهاله ای ازابهام است.

شلیک در پارکینگ
ساعت 7 غروب دوشنبه ششم اردیبهشت ماه، صدای شلیک 3 گلوله در پارکینگ روبه‌روی این بیمارستان، نگهبانان و رهگذران وحشت‌زده را به صحنه جنایتی هولناک کشاند.شواهد نشان می‌داد که صدا از درون خودروی نقره‌ای رنگ یکی از پرستاران بیمارستان بوده است. وقتی نگهبانان برای بررسی بیشتر جلو رفتند با پیکر خونین و نیمه جان زن و مرد جوانی روبه‌رو شدند و این در حالی بود که تپانچه‌ای هنوز در دستان مــرد نیمه جان بود.زن و مرد بلافاصله به داخل بیمارستان منتقل شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

پلیس وارد عمل شد
با مخابره این گزارش به پلیس 110، دقایقی بعد تیمی از تجسس کلانتری 134 شهرک غرب پای در بیمارستان و پارکینگ گذاشت. پس از تحقیقات میدانی با توجه به اقدام به قتل مسلحانه، بازپرس سعید احمدبیگی از دادسرای امور جنایی تهران در جریان قرار گرفت و وی به همراه تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی پای در پارکینگ مرگ گذاشت.

تحقیقات ابتدایی نشان داد مهاجم ابتدا دو گلوله به پرستار که همسر سابقش بوده شلیک کرده و سر خود را هدف قرار داده اما هر دو زنده مانده و به کما فرو رفته‌اند.با ادامه تجسس‌ها مشخص شد این زن و مرد 33 و 34 ساله به نام ندا و محمود که دختر عمو و پسرعمو نیز هستند از مدت‌ها پیش با هم اختلاف داشته‌اند.

یکی از پرستاران این بیمارستان که از دوستان ندا بود در تحقیقات پلیسی گفت: ندا از پرسنل اتاق عمل بیمارستان بود. او از چندین سال پیش با همسرش اختلاف داشت و همیشه با هم درگیر بودند. یک فرزند دوساله هم دارند که بیشتر اوقات در خانه مادربزرگش است. آنها مدتی از هم جدا شده بودند. محمود مرتب با تماس‌هایش ندا را آزار می‌داد و خواستار بازگشت به زندگی بود اما ندا نمی‌پذیرفت و همین به اختلافات دامن می‌زد.کارآگاهان در این شاخه تحقیق پی بردند محمود 34 ساله ساعاتی پیش از تعطیلی همسر سابقش در پارکینگ در انتظار او بوده و وقتی زن قصد داشته با خودروی خود از پارکینگ خارج شود در خودروی او نشسته و ناگهان با تپانچه‌ای که همراه داشته دو شلیک به سمت او کرده است. وقتی ندا نیمه جان روی صندلی می‌افتد محمود یک گلوله به سر خود شلیک کرده که هر دو در وضعیت وخیمی قرار گرفتند. بازپرس با توجه به اظهارات همکاران زن و شواهد، دستور تحقیقات بیشتر را داده است.

قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران نیز در این خصوص گفت: با توجه به اینکه در این حادثه قتلی رخ نداده پرونده‌‌ای در این باره تشکیل نشده است اما براساس آنچه در اخبار منتشر شده این زن و مرد از قبل با هم اختلاف داشته‌‌اند به همین خاطر نیز مرد جوان همسرش را هدف شلیک قرار داده و سعی داشته به زندگی خود پایان دهد. البته در حال حاضر عامل تیراندازی جان‌باخته و همسر سابقش در کما است.

اظهارنظر مقام  ارشد بیمارستان

یکی از مقام‌های ارشد بیمارستان نیز گفت: محل حادثه که پارکینگ عمومی مجاور بیمارستان است اصلاً زیر مجموعه این بیمارستان نیست. محوطه‌ای پارکینگی بدون دریافت هزینه و دیوارکشی است.
وی درخصوص حادثه خونین بیان کرد: شیفت یکی از کارکنان زن و بخش اسکوپ که زیرنظر بخش جراحی است تمام شده و وی با ترک بیمارستان به پارکینگ رفته و سوار خودرویش شده بود. همزمان پسرعمویش که شوهر سابق این زن بود نیز در صندلی جلو می‌نشیند، سر او را با دست چپ زیر پهلویش برده و با تفنگ کوچکی دو گلوله به سرش شلیک می‌کند.

وی افزود: این مرد سپس گلوله‌ای به سر خودش شلیک می‌کند و با توجه به اینکه حادثه در نزدیک بیمارستان بوده و معاینات اولیه نشان می‌داد هر دو زن و مرد علائم حیاتی دارند بلافاصله پرسنل اورژانس بیمارستان آنها را به اتاق عمل انتقال می‌دهند و در بخش آی‌سی‌یو تحت نظر می‌گیرند.

این پزشک ادامه داد: پزشکان با تلاش زیادی توانسته بودند قلب و ریه این زن و مرد را نگه‌دارند اما از آنجایی که گلوله به مغز هر دو شلیک شده است امید بسیار کمی برای زنده ماندن آنها وجود داشت که در نهایت عامل حادثه دوام نیاورد و جان باخت.وی در پایان گفت: همه مسئولان بیمارستان تا ساعت 10 شب حادثه در محل کار حضور داشته و از نزدیک اقدام‌های درمانی و جراحی‌ها را تحت نظر داشتند.

ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: