کد خبر: ۱۰۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 18
شفا آنلاین>سلامت>مديرگروه جراحي مغز واعصاب دانشگاه شهيد بهشتي گفت: يكي از بزرگ‌ترين دستاوردهاي اصلي پنجمين سمپوزيوم فدراسيون جهاني انجمن‌هاي جراحان مغز و اعصاب كسب تجربيات جهاني جراحان جوان مغز و اعصاب كشور است.

به گزارش شفا آنلاین، دكتر اميدوار رضايي در خصوص برگزاري اين سمپوزيوم دركشور گفت: برگزاري اين سمپوزيوم دو جنبه مهم و اصلي دارد يكي از آنها كسب و آشنايي با دستاوردهاي روز دنيا توسط دانشمندان كشورهاي مختلف در ايران است، ديگري اين كه جراحان جوان مغز و اعصاب كشور به جاي سفر طولاني و صرف هزينه‌هاي بالا براي كسب تجربيات جديد به راحتي مي‌توانند در اين سمپوزيوم از اين دستاوردها بهره‌مند شوند.
وي ادامه داد: از طرفي برگزاري بزرگ‌ترين رويداد علمي در كشور ايران گامي است در جهت اينكه كشورهاي مختلف دنيا متوجه پيشرفت‌هاي ايران در حوزه مغز و اعصاب شده و با توانمندي‌هاي متخصصان ايراني آشنا شوند.
رضايي با اشاره به حضور پروفسور سميعي براي برگزاري اين رويداد علمي كشور گفت: با توجه به سابقه آشنايي بنده با پروفسور سميعي از سال‌ها قبل، از علاقه‌مندي‌هاي وي به كشور ايران مطلع هستند و تلاش پروفسور سميعي طي اين سال‌ها اين بوده كه تمام علمي را كه آموخته به ديگران منتقل كند و تمام توانمندي‌هاي خود را كه در مدارج اجتماعي و علمي كسب كرده براي كشور خود به ارمغان بياورد.
وي خاطر نشان كرد: حضور متخصصان خارجي در ايران اين فرصت را فراهم مي‌كند تا علاوه بر آشنايي با توانمندي‌هاي علمي كشور از وضعيت فرهنگي، اجتماعي اين كشور نيز آشنا شده و اين اطلاعات را به عنوان بهترين دستاورد همراه خود ببرند.
پنجمين سمپوزيوم فدراسيون جهاني انجمن هاي جراحان مغز و اعصاب از 29 فروردين تا 3 ارديبهشت توسط معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در تهران در حال برگزاري است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: