کد خبر: ۱۰۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 20
رئیس انجمن آترواسکلروز ایران در گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفا آنلاین- رئیس انجمن آترواسکلروز ایران گفت: کمبود تخت های ویژه برای درمان بیماران،بدون شک بحرانی پرعارضه است اما در بیماران قلبی که لحظه های طلایی برایشان سرنوشت ساز است اهمیت موضوع دوچندان می شود.
دکتر مسعود قاسمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: خوشبختانه شرایط کلی ما به نسبت استاندارهای جهانی چندان نگران کننده نیست. اما برای رسیدن به استاندادرهای ایده آل و قابل قبول، نیازمند تخت های بیشتری هستیم .

متخصص قلب  و عروق خاطرنشان کرد: برای کاهش مشکلات دراین زمینه نیازمند سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم ازسوی مسولان و دست اندرکاران مربوطه هستیم؛البته به نظر می آید آگاهی از این کمبودها، جذب سرمایه، گرفتن اسپانسر و سهل کردن امکانات بخش خصوصی نیز راهکار مناسبی باشد.

قاسمی تصریح کرد: به رغم این که طرفدار بخش دانشگاهی ودولتی هستم اما در هر صورت بخش خصوصی را به عنوان یک عامل موثر در کمک به سرویس های پزشکی بهداشتی می دانم .که سالیان سال بخش خصوصی این رسالت را به جا آورده که به سرمایه گذاری بخش خصوصی کمک می شود.

وی همچنین افزود: از طرف دیگر سرمایه گذاری در جهت اختصاص بودجه بیشتر به بخش بهداشت و درمان در بخش دولتی و کمک به ارتقاء شرایط بیمارستان های خصوصی ازابعاد مختلف بسیار حائز اهیمت است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: