کد خبر: ۱۰۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 10
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>طی مراسمی که در آستانه روز دندانپزشک - 22 فروردین ماه - برگزار شد از یازده دندانپزشک پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شفا آنلاین، رئیس انجمن دندانپزشکی ایران شنبه شب در مراسم تجلیل از دندانپزشکان گفت: دریافت مالیات های کلان از دندانپزشکان ظلم به گروه و جامعه پزشکی در کشور است.

غلامرضا غزنوی افزود: باید عدالت مالیاتی که مدنظر همه گروه های پزشکی در کشور است، رعایت شود چرا که این میزان مبالغ مالیات، بسیار کلان است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات جدی همکارانش در حوزه دندانپزشکی تصریح کرد: اغلب دندانپزشکان جوانی که به عرصه دندانپزشکی وارد می شوند، به محض ورود با مشکلات جدی مواجه می شوند که باید در این زمینه تجدید نظرهایی صورت گیرد تا این قشر کمتر با مشکلات رو به رو شوند.
وی اظهار داشت: مشکلات در زمینه خرید تجهیزات و مواد برای انجام فعالیت های دندانپزشکی از جمله گلایه مندی هایی است که دندانپزشکان دارند به طوری که سال ها طول می کشد که از عهده این مخارج برآیند.

غزنوی افزود: در کنار این مشکلات پزشکان جوان در حوزه دندانپزشکی برخی از دندانپزشکان پیشکسوت پس از سال ها خدمت مجبور هستند مالیات های کلان را پرداخت کنند و این موضوع ظلم به این گروه پزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان نظام پزشکی در کنار حرفه پزشکی یار و یاور این گروه پزشکی است و امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان بتوانیم بخش عمده ای از مشکلات گروه دندانپزشکی را حل کنیم.
رئیس انجمن دندانپزشکی ایران در ادامه از برگزاری بزرگترین کنگره و رویداد علمی دندانپزشکان در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این کنگره 27 تا 30 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
در پایان این مراسم از 11 دندانپزشک پیشکسوت و جوان و سه نفر از اعضای انجمن دندانپزشکی ایران تجلیل شد، همچنین از دکتر محمد صیاد شیرازی فرزند سپهبد شهید علی صیاد شیرازی به عنوان دندانپزشک جوان تجلیل شد.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: