کد خبر: ۱۰۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 09
شفا آنلاین>سلامت>معاون پارلمانی وزیر بهداشت گفت: تا این لحظه هیچ تماس و نامه ای مبنی براحضار وزیر بهداشت به مجلس ، به وزارت بهداشت ارجاع نشده است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر فراهانی معاون پارلمان وزیر بهداشت  احضار وزیر بهداشت به مجلس را تکذیب کرد و افزود: احضار وزرا به مجلس از یک نظام مخصوصی بر خوردار است، در این شرایط یک نماینده از ویر سوال می پرسد و وزیر در جلسه ای که کمیسیون تایین می کند حاضر می شود و به آن سوال پاسخ می دهد.

فراهانی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر "شما خبر احضار وزیر بهداشت و وزیر رفاه به دلیل تایین و تکلیف تجمیع بیمه ها در مجلس را تکذیب می کنید؟" پاسخ داد:‌ تا این لحظه هیچ تماس و نامه ای مبنی بر این خبر به ما ارجاع نشده که کمیسیون وقت تایین و آقای وزیر در آن جلسه شرکت کند و من به عنوان معاون پارلمانی چنین نامه ای دریافت نکردم.

وی خاطر نشان کرد:‌ما می دانیم که تمام وقت فردا چه چیزدر مجلس مطرح می شود و در این میان کمیسیون جلسه ای برگزار نکرده که در آن سوال مطرح شود و اگر چنین مسئله ای باشد وسوالی داده شود کمیسیون سوال را در جلسه مطرح می کند  و آقای وزیر در آن جلسه موظف به پاسخگویی است.
برچسب ها: بهداشت ، مجلس ، وزرا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: