کد خبر: ۱۰۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 05
شفاآنلاین :صبح امروز و ادامه سفر يكروزه دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فنآوري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي به دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، آزمايشگاه جامع تحقيقاتي دانشگاه واقع در مجتمع آموزشي دانشگاه افتتاح شد

به گزارش شفاآنلاین ،دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان آزمايشگاه جامع تحقيقاتي را سومين طرح تحقيقاتي افتتاح شده اين دانشگاه اعلام كرد و گفت : اين آزمايشگاه با يكهزار و 338 متر مربع مساحت با هدف فعاليت هاي تحقيقاتي درون و برون دانشگاهي راه اندازي شده است.

وي اعتبار هزينه شده بخش بهسازي اين آزمايشگاه را يك ميليارد و 500 ميليون ريال و بخش تجهيزات آن را 10 ميليارد ريال اعلام كرد.

 دکتر ملک زاده معاونت تحقيقات و فنآوري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي در آیین افتتاح مرکزجامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: زمانی تحول عظیم درعرصه سلامت به وجود می آید که دانشجویان، اعضای هیئت علمی و نیرهای متخصص ما بتوانند مکان و تجهیزات مناسبی برای علمی و کاربردی کردن طرح ها و ایدههای نو و خلاق خود داشته باشند.

 معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بر لزوم پرداختن دانشگاه به پژوهش و شرکت فعال در توسعه دانش فعلی با رویکرد حل مشکلات کشور تاکید و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را به عنوان مرکزی پر پتانسیل در اجرای طرح های ملی معرفی نمود.

همچنین دکتر ملک زاده با مسئولین بخش های مختلف این آزمایشگاه به گفتگو پرداخت ودر جریان روند فعالیت های این آزمایشگاه قرار گرفت. و رهنمودهای لازم رابیان داشت.

در حاشیه این افتتاح دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از مرکز تحقیقات فیزیولوژی دانشگاه نیز بازدید کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: