کد خبر: ۱۰۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 05
شفاآنلاین:دخترجوان که پس ازورود به خانه پسری درمنطقه سعادت آباد تهران متوجه نقشه شوم وی شده بود ازسوی وی هدف اسیدپاشی قرارگرفت و بلافاصله نیز با ظرف اسید به پسرجوان حمله ورشد.
به گزارش شفاآنلاین،شامگاه دوشنبه 16 فرودین 95 ماموران کلانتری 143 ولنجک ازطریق تماس تلفنی مامور انتظامی مستقردر بیمارستان مدرس تهران درجریان اسیدپاشی به دختروپسرجوانی قرارگرفتند.

دقایقی بعد نیز تیمی ازماموران راهی بیمارستان شدند .نخستین بررسی های پلیسی حکایت از آن داشت که دختر و پسر جوانی به نام "و" و "س" براثر پاشیده شدن اسید دچار سوختگی از ناحیه صورت و گردن شده که برای مداوا به بیمارستان مدرس آمده بودند.

پس ازنخستین بررسی ها بلافاصله پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.درادامه نیز ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ باحضور در بیمارستان تحقیق دراین باره را آغازکردند.
ماموران در جریان تحقیقات مقدماتی دریافتند که هر 2 مصدوم پرونده، دختر و پسر جوانی هستند که مدتی قبل با هم آشنا شده و پس از مدتی پسر جوان با دختر در خانه اش قرار ملاقات می گذارد .اما دختر جوان زمانی که به منزل پسر می رود و از نیت شوم او آگاه می شود با وی مخالفت می کند که این امر منجر به درگیری میان آنها شده و پسرجوان برای اینکه دختر مورد علاقه خود را بترساند با بطری حاوی اسید که در سرویس بهداشتی خانه وجود داشت دختر جوان را تهدید می کند.

در این بین ناگهان اسید به صورت دختر پاشیده و او از ناحیه صورت و گردن مصدوم می شود .درادامه نیز دختر جوان هم با اسید به پسرجوان حمله می کند.
در ادامه پسر و دختر با آب سرد سر و صورت سوخته خود را شستشو می دهند و قرار می گذارند برای اینکه ردی از این ماجرا برجا نماند هر کدام به یک بیمارستان جداگانه در تهران مراجعه کنند.

به همین منظور هر 2 خود را با یک دستگاه خودروی پژو 206 سفید رنگ از کوی فراز به بیمارستان مدرس می رسانند.آنها درطول مسیر قرار می گذارند دختر، خود را با یکدستگاه تاکسی به بیمارستان امام (ره) برساند اما راننده تاکسی با توجه به وخامت حال دختر ترجیح می دهد او را به نزدیک ترین بیمارستان یعنی همان بیمارستان مدرس برساند.

زمانی که دختر مجروح وارد اورژانس بیمارستان مدرس می شود پسر را در حال مداوا می بیند و از آنجا که هر دو حادثه روی داده برای این 2 نفر به یک شکل و در یک زمان رخ داده بود مامور انتظامی مستقر در بیمارستان موضوع را به کلانتری 163 ولنجک اطلاع داده و متعاقبا ماموران انتظامی در بیمارستان حاضر می شود که این امر پرده از راز اسیدپاشی منطقه سعادت آباد تهران برمی دارد.
درحال حاضرتحقیقات دراین باره ادامه دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: