کد خبر: ۱۰۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 03
شفا آنلاین>سلامت>موضوع «ريه؛ برونشيت مزمن»، دوشنبه ـ 16 فروردين ماه، در برنامه «مجله پزشكي» شبكه راديويي سلامت، مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
به گزارش شفا آنلاین، برونشیت مزمن عبارتست از التهاب مزمن وتخریب لوله های نایژه ای با یا بدون حضور فعال عفونت، این بیماری به طورشایع با سیگارکشیدن ارتباط دارد.
در همين ارتباط، برنامه «مجله پزشكي» كه كاري از گروه بهداشت و تندرستي راديو سلامت است، از ساعت 15:00 به مدت 60 دقيقه با حضور دكتر پاك نژاد، فوق تخصص ريه به موضوع «آشنايي يا بيماري برونشيت مزمن و علايم و نشانه هاي آن» مي پردازد.
گفتني است، به منظور ارتقاي سطح سلامت جامعه و آگاهي از راه‌هاي پيشگيري از بيماري‌ها، برنامه «مجله پزشكي» هر روز به يكي از موضوع‌هاي حوزه سلامت اختصاص دارد.
هله هوله هاي کودکان در «كودك من»
برنامه «كودك من» شبكه راديويي سلامت، دوشنبه ـ 16 فروردين ماه، به موضوع «افراط در هله هوله خوری کودکان» خواهد پرداخت.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «كودك من» عنوان برنامه اي از گروه بهداشت روان شبكه راديويي سلامت است كه به موضوعاتي در حوزه فرزند پروري و تربيت فرزندان مي‌پردازد.
وقتی کودک از دوران شیرخوارگی و نوپایی به سنین خردسالی می رسد، اشتهای او به خوردن خوراکی ها و تنقلات رنگارنگ زیاد می شود. در واقع دوست دارد که غذاها و تنقلاتی که می خورد از نظر طعم، رنگ، ظاهر و بو متنوع باشد.
در همين ارتباط، در برنامه «كودك من»، از ساعت 16:30 به مدت 25 دقيقه با حضور دکتر حلي ساز، روان شناس به اين پرسش كه «با کودکانی که در خوردن هله هوله افراط می‌کنند چه باید کرد؟» پاسخ مي دهد.
گفتني است، برنامه «كودك من»، روزهاي شنبه؛ دوشنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.راديو سلامت
برچسب ها: برونشیت ، سیگار ، پزشكي
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: