کد خبر: ۱۰۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 27
شفاآنلاین :جامعه پزشکی >دكتر مهدي شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در پیامی به دكتر محمدهادی ایمانیه رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز ضایعه جانگداز از دست دادن تعدادي از همکاران متعهد و ایثارگر نظام سلامت استان فارس درحادثه سقوط بالگرد اورژانس را تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای آنان، رحمت و رضوان و برای بازماندگان شکیبایی مسئلت کرد.


به گزارش شفاآنلاین ،متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

جناب اقاي دكتر محمدهادی ایمانیه رئيس محترم دانشگاه علوم پزشكي شيراز

با سلام و احترام

خبر ضایعه جانگداز از دست دادن تعدادي از همکاران متعهد و ایثارگر نظام سلامت استان فارس خبر ناگوار و تأسف بر انگیزی بود كه موجب  تأسف، تاثر و  اندوه  قلبی گردید.

بی تردید از دست دادن چنین گوهر هاي گرانمایه ای که عمر خود را وقف جامعه پزشکی و نظام سلامت كشور كرده اند ضایعه ای جبران ناپذیر محسوب می شود که بیان آن در قالب هیچ واژه ای نمی گنجد ولی در برابر تقدیر و مشیت حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.

اینجانب به نوبه خود و همچنین از طرف اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، درگذشت 9 تن از سانحه دیدگان، تکنسین ‌های فداکار اورژانس و کادر پرتلاش پرواز در سانحه سقوط بالگرد اورژانس هوایی استان فارس را خدمت جنابعالي و جمیع تلاشگران و خادمین عرصه سلامت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن عزيزان جلیل القدر و صبری جزیل برای بیت معزز آنان مسالت می نمایم.

 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: