کد خبر: ۱۰۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 23
شفا آنلاین>اجتماعی>فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تصادفات و شمار جانباختگان حوادث رانندگی در کشور از 25 اسفندماه گذشته تاکنون، نسبت به دوره مشابه سال قبل، هفت درصد کاهش داشته است.

به گزارش شفا آنلاین،سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتریدر گفت و گو با خبرنگاران در قم، علت بروز حوادث رانندگی در چند روز گذشته را لغزندگی جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور به دلیل بارندگی عنوان کرد و افزود: به همه رانندگان وسایل نقلیه توصیه می کنیم که برای حفظ جان خود و سایر سرنشینان خودرو، حتما حین رانندگی به رعایت نکات و مسائل ایمنی که از سوی عوامل راهنمایی رانندگی اعلام می شود، توجه کافی داشته باشند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوعات امنیتی در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: طبق آخرین آمار و گزارش های رسیده در شبانه روز گذشته، وضعیت امنیتی کشور چه در مرزها و چه در جاده ها، شهرها و روستاها بسیار خوب و مطلوب بوده و مردم مشغول دید و بازدید عید، مسافرت و زیارت و سیاحت هستند و امیدواریم در پناه نظم، امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد، ایام خوبی را داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قم نیز مانند سایر استان ها از زمان آغاز طرح ویژه نوروزی ناجا فعالیت های خوبی را در راستای برقراری نظم و امنیت داشته، افزود: آمار نشان می دهد که درصد جرائم مختلف در این استان کاهش یافته و در خصوص مباحث ترافیکی نیز با همت نیروهای انتظامی و همکاری مردم، درصد تخلفات، تصادفات و جانباختگان نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی قم ، امروز (چهارشنبه) با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده ناجا برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: