کد خبر: ۱۰۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 20
شفا آنلاین>سلامت>بازرس ویژه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در آستانه تعطیلات عید نوروز با سفر به شهرستان مهاباد از خدمات نوروزی اورژانس این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش شفا آنلاین، محمد سرور روز شنبه در بدو ورود به مهاباد با حضور در پایگاه های فوریتهای پزشکی ترشکان و شماره یک و همچنین اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از نحوه ارائه خدمات این مراکز و پایگاه های فوریت های پزشکی و کیفیت خدمت رسانی بازدید کرد.

وی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد ضمن عیادت از بیماران با توقف در ایستگاه پرستاری بخش اورژانس و گفت و گو با بیماران از نحوه ویزیت پزشکان نیز بازدید کرده و دستورات لازم را در زمینه های مختلف صادر کرد.
سرور در این بازدیدها با اظهار رضایت از کیفیت خدمت رسانی در بیمارستان امام خمینی این شهرستان، هدف از این بازدیدها را ارزیابی عملکرد دستگاه های مرتبط با وزارت بهداشت در خصوص دستور العمل 35 ماده ای وزیر بهداشت در خصوص طرح سلامت نوروزی اعلام کرد.
وی گفت: ویزیت پزشکان مقیم بیمارستان و ارائه خدمات تشخیصی درمانی پزشکان و پرستاران باید در کوتاه ترین زمان انجام شود.
بازرس ویژه وزارت بهداشت همچنین در بازدید از پایگاه شماره یک فوریتهای پزشکی مهاباد گفت: پرسنل فوریتهای پزشکی سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستند که در کوتاهترین زمان ممکن جان بیماران و مصدومین حادثه را از خطر مرگ نجات داده و به صورت شبانه روزی در خدمت جامعه هستند.
شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و 116 کیلومتری مرکز استان واقع شده و یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری گردشگران در تعطیلات عید نوروز در آذربایجان غربی به شمار می رود.
برای پذیرائی از گردشگران نوروزی کلیه مراکز درمانی شهرستان مهاباد به حال آماده باش هستند.
مهاباد دارای یک بیمارستان 250 تخت خوابی امام خمینی (ره) مهاباد است که علاوه بر خدمات دهی به بیماران این شهرستان به دیگر بیماران شهرهای جنوبی استان نیز خدمات درمانی و پزشکی ارایه می کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: