کد خبر: ۱۰۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 18
شفا آنلاین>سلامت>بهتر است از تاثیر مواد طبیعی غافل نشویم. به همین خاطر توصیه میكنیم روزی 15 دقیقه از وقت‌تان را صرف این كار كنید حتی میتوانید یك روز وقت بگذارید و ماسك مورد نظرتان را برای چند روز آماده كنید.
به گزارش شفا آنلاین،سیر یکی از درمان های سنتی برای بیماری پوستی به نام طاسی منطقه ای می باشد ولی در حال حاضر با ورود داروهای مدرن و جدید مصرف نمی شود. سیر تأثیری در افزایش رشد موهای معمولی (یعنی بدون وجود بیماری فوق) نداشته و تبلیغاتی که در مورد اثر سیر و شامپوی سیر در کاهش ریزش مو  وجود دارد کذب محض است.

سیر حاوی مقدار زیادی آلیسین است . این ماده که در واقع از ترکیبات گوگرد است یک آنتی بیوتیک بسیار قوی محسوب می شود وبه بدن ما کمک می کند که میکروبها را از بین ببرد و از تولید مجدد آنها جلوگیری کند . این ماده که عامل بوی تند سیر نیز هست زمانی آزاد می شود که سیر خرد و یا له می شود.

آب سیر و پیاز برای تحریك رشد مو: نصف یك پیاز قرمز متوسط را خرد كرده و با چهار حبه سیر مخلوط كنید، سپس آنها را با دو لیوان آب + دو قاشق غذاخوری دارچین به‌مدت 15 دقیقه بجوشانید. بعد از 15 دقیقه آنها را از روی حرارت‌ بردارید و بهمدت چهار روز به همان صورت در جایی بگذارید بماند.

بعد از چهار روز محلول را صاف كرده و داخل شامپو بریزید و هر بار سر خود را با آن شست‌وشو دهید.
برچسب ها: طاسی ، بیماری ، ریزش مو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: