کد خبر: ۱۰۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 08
شفاآنلاین>اجتماعی>سقوط اتوبوس از ارتفاع 10 متری، 35 نفر از کارکنان و کارگران یکی از شرکت های پتروشیمی در پارس جنوبی و راننده‌ را روانه بیمارستان کرد. علت اولیه سقوط این اتوبوس از سوی ماموران پلیس فرسودگی و نقص فنی اعلام شده است.
به گزارش شفاآنلاین،صبح امروز اتوبوسی از شرکت پیمانکاری "شبدیز" مربوط به پتروشیمی مخازن سبز در ساعت 6.30 دقیقه بامداد امروز به داخل محوطه پتروشیمی "انتخاب" سقوط کرد. به دنبال این سقوط 35 مسافر این اتوبوس، که از پرسنل یکی از شرکت‌های پتروشیمی در پارس جنوبی بودند، آسیب دیدند.

عبدالرحیم دادجو، رئیس اور‌ژانس و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر در این رابطه به گفت: حادثه ساعت 6:40 دقیقه به ما اعلام شد و بلافاصله امدادگران راهی محل شدند. مصدومان این حادثه که 35 نفر بودند به بیمارستان نبی اکرم عسلویه انتقال داده شدند.

هادی صادق، مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های عسلویه و کنگان نیز در این رابطه می‌گوید: اتوبوس از ارتفاع 10 متری سقوط کرده است که باعث شکستگی دست و پای سرنشنیان شده است. در این حادثه کسی دچار سوختگی نشده است اما سه نفر از سرنشینان این اتوبوس به خاطر شدت جراحات به بیمارستان کنگان انتقال داده شدند که احتمال دارد از آنجا به بیمارستان بوشهر انتقال داده شوند. طبق اعلام اولیه پلیس 110، علت حادثه، فرسودگی خودرو و نقص فنی است؛ اما بررسی‌ها برای مشخص شدن علت اصلی این حادثه ادامه دارد.

تحقیقات برای مشخص شدن علت این حادثه در دست بررسی است.


 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: