کد خبر: ۹۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 02
شفا آنلاین>سلامت> تائیدیه اخیر سازمان غذا و داروی آمریکا در مورد آزمون اولیه یک درمان جدید، شخصی شده و اختصاصی شده امیدهای جدیدی را برای میلیون‌ها فردی که با سرطان در حال نبرد هستند، به ارمغان آورده است.
به گزارش شفا آنلاین،در این روش جدید درمانی، کموتراپی با یک درمان ساده که ماهانه تزریق می‌شود، تعویض می‌شود. این برنامه نوآورانه یک حرکت رادیکال برای خروج از تفکرات و ایده‌های کنونی است که تلاش می‌کنند بیمار مبتلا به سرطان را کاملا علاج کنند. به جای آن، محققان و پزشکان مرکز سرطان Baylor’s Mary Crowley بر کنترل بیماری با استفاده از سلول‌هایی که از تومورهای در حال رشد درون بدن بیمار گرفته می‌شوند، تمرکز دارند.

 پس از برداشت سلول از تومور، یک واکسن شخصی تولید می‌شود. بیماران پس از آن ماهانه تحت تزریق با این واکسن مهندسی‌شده قرار می‌گیرند تا به سیستم ایمنی بدن اجازه دهد سرطان را تحت کنترل خود نگاه دارد. در مقایسه با برنامه آزمایشی که چگونه دیگر بیماری‌ها را درمان می‌کنند، محقق ارشد این مطالعه معتقد است، با تغییر بیماری از حالت حاد کشنده به یک بیماری مزمن، احتمالا باید همان کاری را انجام دهیم که برای هیپرتانسیون یا دیابت انجام می‌دهیم.

 در واقع، با این روش، ما بیماری را علاج نمی‌کنیم، بلکه آن را کنترل می‌کنیم. اگر این روش موفقیت‌آمیز باشد، یک دستاورد عظیم در پایان دادن به عدم تحمل درمان‌های کموتراپی شدید و ناتوان کننده در بیماران سرطانی است. در حالی که این روش هنوز در فاز کارآزمایی بالینی است، برنامه Baylor امیدهای زیادی را در نتایج خود نشان داده است. سپید
Medscape
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: