کد خبر: ۹۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 25
شفا آنلاین>اجتماعی>مهمانسرای بیمارستان قلب شهید رجایی برای اسکان همراهان بیمار برای اولین بار در کشور امروز افتتاح شد.
به گزارش شفا آنلاین،هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی امروز در مراسم افتتاحیه مهمانسرای شهید رجایی گفت: یكی از نمادهای اثرگذار طرح تحول سلامت كه با توفیق خدا، ابتكار ریاست جمهور و صبوری همكاران در دولت به اجرا درآمد، در این بیمارستان مشهود است.

وی افزود: ماهی نیست در جمع خیرینی حاضر نشوم كه اثرگذارند. بسیاری از مراكزی كه جنبه‌ی بهداشتی و درمانی دارند وقف هستند و ما افتخار می‌كنیم این افراد نیكوكار در كشور بسیارند، امیدواریم حضورشان بركت آفرین باشد.

هاشمی در ادامه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران مبنی بر إمكانات مهمانسرای شهید رجایی اینگونه پاسخ داد: یكی از افتخارات جامعه‌ی پزشكی مركز قلب شهید رجایی است كه مردم خاطرات زیادی از آن دارند.

وی ادامه داد: این مجموعه به كمك خیرین و تعداد قابل توجهی از پزشكان ساخته شد. این همه نوع‌دوستی و افكار زیبای انسانی باعث افتخار است. این مهمانسرا با ٧٥٠٠ مترمربع زیر بنا و ٧٠ سوئیت، بیش از ١٠٠ نفر ظرفیت دارد و در كل ١٥ میلیارد تومان هزینه داشته است.

وزیر بهداشت در پاسخ به میزان هزینه‌ای كه همراهان برای اسكان می‌پردازند، گفت: اسكان در این مهمانسرا رایگان نیست، البته تصمیم گیرنده هیئت امنای این مهمانسرا است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص وجود مهمانسراهایی نظیر این مهمانسرا بیان كرد: مجموعه‌ای به این صورت برای اولین بار در یكی از بیمارستان‌های كشور راه اندازه شده است البته به همت شهرداری همراه سراهایی ساخته شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: