کد خبر: ۹۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 24
شفا آنلاین>سیاسی> در جامعه پزشکی افراد بسیار ارزشمندی که نامزد شده‌اند داریم. البته بسیاری از افراد سلب صلاحیت شده‌اند اما همین تعداد از افراد ارزشمند که تایید شده‌اند، همین مردانی که پا پیش گذاشته‌اند می‌توانند تاثیرگذار باشند. آقای دکتر نوبخت یکی از نمونه‌های این مسئله هستند.
     ایشان را سی سال است که می‌شناسم. این مرد را شما هم می‌شناسید و می‌دانید که خصوصیات بسیار ممتاز و استثنایی دارند. ایمان دارم که با از خود گذشتگی و ایثار این مرد اتفاقات خوبی در مجلس خواهد افتاد. من شخصا در مجلس بوده‌ام و می‌توانم بگویم که صدای بال فرشته‌ها را همراه با صدای بال شیاطین شنیده‌ام، صدایی که متاسفانه بسیار در مجلس شنیده می‌شود.

        وقت این است که از خودمان بپرسیم چرا باید مجلس این‌طور باشد؟ چرا باید نماینده مردم به پشت میز خطابه برود و حرف‌های آزاردهنده‌ای بزند که بزرگ‌ترین دشمنان این مملکت هم به‌سختی جرئت می‌کنند این حرف‌ها را بزنند. نباید اجازه بدهیم کسانی به مجلس بروند که دائم به وجدان عمومی توهین می‌کنند.

        برای این کار هم دو وظیفه داریم یکی رفتن پای صندوق و بردن افراد زیاد به پای صندوق‌ها و دیگری رای دادن به همه لیست کسانی که ما را به بهبود اوضاع امیدوار می‌کنند.

        کسانی که دکتر نوبخت هم یکی از آن‌هاست. خوشبختانه هیچ لزومی ندارد که من او را به شما معرفی کنم چراکه ایشان یکی از خوش‌نام‌ترین و بهترین افراد جامعه پزشکی مملکت هستند. تجربه نشان داده که دکتر نوبخت یک جای پای نورانی دارند که هر جا بوده و هر مسئولیتی که پذیرفته‌اند موفق، سرافراز و نمونه از عهده آن برآمده‌اند.

       شخصا شاهد بوده‌ام که در تمام این دوران و در تمام شرایط روحیه مسئولیت‌پذیری را در ایشان دیده‌ام و بسیار از لیاقت و کفایتشان برخوردار بوده‌ام. مطمئن هستم که ایشان با رای بسیار خوب انتخاب خواهند شد و البته امیدوارم که بقیه کسانی که شما به آنها رای می‌دهید به مجلس بروند و کاری کنند که بالاخره ما و این مملکت یک نفسی بکشیم. باز هم امیدوارم که این صندلی‌های بسیار مهم در اختیار افرادی قرار بگیرد که ان‌شاءالله در راه خدمت مردم و سرافرازی ایران کار می‌کنند.سپید

ایرج فاضل
رئیس جامعه جراحان ایران

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
همیشه پشتیبانی بزرگانی چون دکتر فاضل در مواقع حساس باعث شده که کشتی چامعه پزشکی در آبهای متلاطم برخی جریان ها به سلامت به ساحل برسد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: