کد خبر: ۹۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 24
رئیس انجمن بیماری های عفونی ایران در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس انجمن بیماری های عفونی کشور گفت: دکتر علی نوبخت حقیقی- کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس شورای اسلامی- یکی از افتخارات جامعه پزشکی به شمار می رود و امیدواریم که با رای بالای مردم شاهد حضور این پزشک موفق ومدیر توانمند و سرشناس درمجلس آینده باشیم.
دکتر مسعود مردانی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: حضور دکتر نوبخت حقیقی و همکاران پزشکی که سابقه کارهای اجرایی  بیشتر در وازرت بهداشت دارند نیز منجر می شود که مجلس پویاتری نسبت به سال های قبل داشته باشیم.

وی ادامه داد: من دکتر نوبخت را حداقل 30 سال است که می شناسم و ایشان یکی از امین ترین؛ پاک ترین و انسان ترین همکاران پزشک می باشد که در مملکت خدمات بسیار ارزنده ای را ارائه کرده است.
Képtalálat a következőre: „‫دکترعلی نوبخت‬‎”

فوق تخصص بیماری های عفونی تصریح کرد: دکتر نوبخت حقیقی یکی از افتخارات جامعه پزشکی به شمار می رود و امیدواریم که بتواند در مجلس جایگاه ویژه ای داشته باشد.

وی تأکید کرد: یکی از مهم ترین مشکلات ما مسئله قانون گذاری در مجلس است، بسیاری از قوانینی که در رابطه با جامعه پزشکی تا به حال تصویب شده یا نقش پزشکان در آنها مقداری ضعیف بوده یا نقش کلیدی نداشته اند. حال آن که جامعه پزشکی یکی از اقشار مملکت است که مسائل خودش را دارد.

مردانی افزود: سلامت حِرف پزشکی با سلامت جامعه ارتباط مستقیمی دارد؛ اگر سلامت جامعه پزشکی را در نظر نگیریم جامعه خوبی نخواهیم داشت.پس برای داشتن مملکت خوب باید شاغلان  پزشکی هم جایگاه خاص و امن خود را داشته باشد که بی تردید رسیدگی به این مسائل با ورود دکتر نوبخت به مجلس نیز پیگیری خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: