کد خبر: ۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 23
رئیس انجمن نفرولوژی ایران در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس انجمن نفرولوژی ایران گفت: دکتر علی نوبخت حقیقی- کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس- بی شک از اساتید برجسته وپزشکان صاحب نام وتوانمندی است که با توجه به کارنامه درخشان مدیریتی ،ورودایشان به مجلس به تحقق حقوق از دست رفته جامعه، حوزه سلامت و جامعه پزشکی خواهد انجامید.

دکتر محمدرضا گنجی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: دکتر نوبخت حقیقی از اساتید برجسته علوم پزشکی و مدیران توانمند نظام سلامت وباکارنامه ای قوی وموفق می باشد؛ وی دارای مشاغل دولتی و سمت های اجرایی بوده که در هرکدام از آنها درخشان عمل کرده است.



وی ادامه داد: حال آن که به طور کلی دکتر نوبخت حقیقی مورد حمایت انجمن نفرولوژی و پیوند اعضای ایران نیز می باشد.

فوق تخصص نفرولوژی خاطرنشان کرد:درحال حاضر به دلیل هجمه های ناجوانمردانه به جامعه خدوم پزشکی ،نیازمند قوانین حمایتی و بازگشت حقوق از دست رفته پزشکان به ویژه در زمینه قضایی وحقوقی هستیم که درصورت راهیابی دکترنوبخت به مجلس می توان به تحقق حقوق ازدست رفته صنفی واجتماعی نیزبه شدت امیدواربود.
وی همچنین افزود:دکتر نوبخت معتقد است اگر پزشکی اشتباه می کند باید توسط همکاران خود به موضوع رسیدگی شود تا توسط یک قاضی که به کار پزشکی آشنا نیست؛اما اگر مسئله مرگ بیمار مطرح است قضیه جدا است که البته آنهم باید دردادگاههای تخصصی رسیدگی شود.

گنجی اظهارکرد: برای نمونه اشتباهاتی که توسط یک پزشک موجب افزایش هزینه،درد و رنج بیمار می شود ابتدا باید توسط همکاران وی رسیدگی شود و بعد به سیستم های قضایی و انجمن ها ارجاع شود.

وی ادامه داد: دکتر نوبخت حقیقی تاکنون نشان داده یکی از کسانی است که برنامه خیلی روشنی برای این موضوع درباره پزشکان دارند؛ برای نفرولوژیست ها؛تیم و جراحان پیوند بارها در جلسات مطرح کرده اند که چرا حق آنها پرداخت نمی شود؛ یا کم پرداخت می شود و همچنین درباره واگذاری بخش دیالیز نظرات کارشناسی بسیار بالایی دارند.

رئیس انجمن نفرولوژی ایران تأکید کرد: ورود دکتر نوبخت حقیقی به مجلس باعث افتخار ومباهات جامعه پزشکی خواهد بود تا حداقل صدای ما را به گوش مجلس و دولت وسایرین برساند. پس امیدواریم استاد فرهیخته و برجسته ای مانند وی به مجلس راه یابد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن دهقانی فیروزآبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
1
من به عنوان شخصی که طی 30 سال 2 بار پیوند کلیه انجام داده ام و با مشکلات زیادی روبرو بوده ام همیشه با حمایتها و کمک آقای دکتر نوبخت از سد تمامی آنها گذر کردهام و حمایت خود و خانواده خودم را از ایشان در نمابندگی مجلس شورای اسلامی اعلام میدارم ..
حاجیکلایی
|
Russian Federation
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
هواداران دکتر علی نوبخت حقیقی (کد 8981 )
http://drnobakht.blogfa.com
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: