کد خبر: ۹۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 22
در گفتگوی شفا آنلاین با رئیس جامعه جراحان کشور تاکید کرد:
شفا آنلاین- رئیس جامعه جراحان کشور گفت: امیدوارم دکتر علی نوبخت حقیقی- کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس- با کسب رأی بالا به مجلس راه یابد. زیرا به طور قطع در حل مشکلات مردم و جامعه پزشکی گام های سازنده ای خواهد برداشت.
دکتر ایرج فاضل در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: در واقع دکتر نوبخت حقیقی یکی از شایسته ترین کاندیداهای ما و با سابقه درخشان است.ضمن اینکه سالهای زیادی است که وی را می شناسم.

وی افزود: بدون شک مسیر مسئولیت هایی که ایشان تاکنون انجام وظیفه کرده بسیار درخشان بوده است؛ دکتر نوبخت حقیقی مردی شجاع، دانا، عاشق ایران،کاردان و مورد علاقه قاطبه پزشکی مملکت است.



وزیر اسبق بهداشت ودرمان خاطرنشان کرد: من امیدوارم این مرد بزرگ با کسب رأی بالا نیز به مجلس شورای اسلامی راه یابد زیرا قدر مسلم می تواند درتحقق حقوق ملت بسیار موثر بوده و به خصوص کمک شایان توجهی در زمینه سلامت مردم باشد.

دکتر فاضل تصریح کرد: قدر مسلم با دانش عمیقی که وی از مسائل پزشکی مملکت دارد نیز می تواند نقش عمده ای در سامان دهی مسائل و مشکلات جامعه پزشکی ومسایل اجتماعی واقتصادی کشور هم داشته باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احترام بگذارید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
0
سلام
یک رسانه باید بی طرف باشد نه اینکه برای نامزدها تبلیغات کند
به وقت مخاطبین تان لطفا احترام بگذارید
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
0
وبلاگ هواداران دکتر علی نوبخت حقیقی
http://drnobakht.blogfa.com
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
باید از شفا انلاین سپاسگزاری کنیم که چهره های خدمتگذار بیماران و پزشکان را بیشتر بشناساند. بی شک سرور دکتر علی نوبخت حقیقی بیشترین آرا را از بیماران و پزشکان دارند و کار ارزنده شفا انلاین برای جبران پذیرش ایشان در آخرین فرصت برای یادآوری اینکه مردم خواهند توانست ،ایشان را به نمایندگی انتخاب کنند بسیار شایسته و بایسته است ،چون هنوز هستند همکاران و بیمارانی که درباره پذیرفته شدن نامزدی ایشان آگاهی ندارند.دکتر نوبخت حقیقی نماینده همه پزشکان دلسوز ایران هستند. انتخاب ایشان یکی از امید های همه مردم ایران میباشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: