کد خبر: ۹۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 22
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:
شفاآنلاین:جامعه>سیاست>نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هدف انقلاب ما آفرینش همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است و هر قدر این آرمان نهادینه شود به هدف انقلاب نزدیک تر شده ایم.
به گزارش شفاآنلاین : حجت الاسلام سید حسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در اختتامیه اولین جشنواره ملی همپا در دانشگاه تربیت مدرس گفت: شعار همدلی و همزبانی همچون سایر شعارهایی که رهبر معظم انقلاب هر ساله مطرح می کنند یک شعار دایمی و همیشگی است و ما همیشه به این شعار نیاز داریم.
وی گفت: شعار همدلی و همزبانی باید مورد توجه قرار گیرد و انسان ها با توجه به مراتب ایمان با هم پیوند می خورند و تا زمانی ایمان در جان انسان نهادینه نشود، دوستی و صمیمیت نیز شکل نخواهد گرفت.
ابوترابی فرد همدلی را ثمره ایمان دانست و گفت: قرآن می فرماید مومنان دست یکدیگر را می گیرند تا در راه معروف حرکت کنند و معروف عبارت است از آنچه که مورد تایید عقل و شرع است و آنچه که مورد تایید عقل و شرع نباشد منکر محسوب می شود.
وی تاکید کرد: با اخلاق و معروف باید به جنگ منکر رفت و این مسیر راه را برای همدلی و همزبانی هموار می کند.
ابوترابی گفت: قرآن از نفوذناپذیری مومنان در مقابل کافران یاد می کند و مومنان همواره در معروف ثابت قدم هستند.
اختتامیه اولین جشنواره ملی همپا با عنوان نخستین همایش ملی انتخابات با حضور نامزدهایی از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تربیت مدرس در حال برگزاری است و این جشنواره با مشارکت مجامع دانشگاهی و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: