کد خبر: ۹۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 17
معاون پرستاری وزارت بهداشت در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- معاون پرستاری وزارت بهداشت درواکنش به تفاوت 30 تا 50برابری درآمد بین پزشکان و پرستان گفت: بالاخره اختلافانی وجود دارد و کسی آن را رد نمی کند.البته این اختلاف از سال 74وجود دارد و الان هم هست اما اگر برای آن راهکاری ارائه نشود خیلی اخلاقی نیست.
محمد میرزابیگی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: این که می گویند در حال حاضر اختلاف درآمد پزشکان و پرستاران 30 تا 50 برابر است باید نام بیمارستان، فیش حقوقی و چگونگی این امر نیز ارائه شود.زیرا من نمی توانم آماری را که فردی در هوا اعلام می کند قبول کنم. من مسئولم و باید بر اساس مستندات چیزی را قبول یا رد کنم.

وی خاطرشان کرد: این که می گویند اختلاف درآمدی بین پزشکان و پرستاران 30 تا 50 برابر است یعنی چه؟ دکتر پزشکیان که این آمار را داده بفرمایند که در زمان وزارت بهداشت و حضور درمجلس در رفع این اختلافات چه اقداماتی کرده است؟ آمار اعلام کردن که هنر نیست.

میرزابیگی ادامه داد: اتفاق بی سابقه ای که در طول این اختلافات افتاد این بود که درآمد پرستاران را از بین 16 تا 22 و نیم درصد به 27درصد رسانده ایم؛ این قدم در جهت کاهش اختلاف موثر است اما امکان دارد که کافی نباشد.

وی تصریح کرد: حال که نزدیک انتخابات است اگر از اختلاف درآمدی 30 تا 50 برابری خبر داده می شود جای تامل است!

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: