کد خبر: ۹۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 14
شفا آنلاین>اجتماعی>سیاسی>معاونت آموزش حوزه انتخابیه تهران گفت: در حال حاضر آموزش نیمی از عوامل اجرایی انتخابات تهران پایان یافته و موضوع آموزش‌های لازم باید تا قبل از دوم اسفند به اتمام برسد.

به گزارش شفا آنلاین،غلامحسین آرام  اظهارداشت: در حدودو 35 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات تهران باید آموزش ببینند که از 18 هزار نفر از این افراد آموزش‌های لازم را دیده‌اند و آموزش سایر عوامل اجرایی نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: آموزش نمایندگان فرمانداران که بالغ بر 7 هزار نفر هستند نیز آغاز شده تا تمامی این عوامل اجرایی در روز هفتم اسفند پای صندوق‌های رأی به مردم خدمت‌رسانی کنند.

معاون فرماندار تهران با بیان اینکه 105 هزار ساعت آموزش به کلیه عوامل اجرایی تهران انجام می‌گیرد، گفت: تمامی افرادی که به عنوان عوامل اجرایی در نظر گرفته شده‌اند کارمندان دولت، کارمندان دستگاه‌های اجرایی و حتی از کسبه بازار هستند که مورد اعتماد هیات‌های اجرایی محسوب می‌شوند.

آرام همچنین خاطرنشان کرد: تمامی این عوامل اجرایی برای تهران افراد مورد اعتماد و وثوق هستند و افراد در نظر گرفته شده در دوره‌های قبلی انتخابات نیز تجربه لازم را داشته‌اند.تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: