کد خبر: ۹۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 13
شفاآنلاین :ریاست بخش نفرولوژی دانشگاه پنسیلوانیا به پزشک ایرانی رسید.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر نصرالله قهرمانی، نایب رییس امور آموزشی و رییس موقت بخش نفرولوژی در دانشگاه پنسیلوانیا شد.

دکتر قهرمانی، دانشیار دانشکده علوم پزشکی و بهداشت عمومی دانشگاه پنسیلوانیا که از آوریل 2016 به طور رسمی فعالیت خود را در این دو پست جدید آغاز خواهد کرد از سال 2001 به عنوان رزیدنت به دپارتمان پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا پیوست و پس از دریافت فلوشیپ خود در رشته نفرولوژی در سال 2012 به مقام دانشیاری دانشگاه پنسیلوانیا رسید.

 این پزشک ایرانی جوایز ممتاز زیادی را در زمینه تدریس پزشکی دریافت کرده است که از آن جمله می‌توان به عضویت انجمن پزشکی آلفا اُمگا آلفا (Alpha Omega Alpha Honor Medical Society) در سال 2004 و نیز عضویت انجمن اساتید برجسته (Society of Distinguished Educators) در سال 2016 اشاره کرد.

این استاد و پژوهشگر برجسته ایرانی همچنین تا سال 2014 به مدت 5 سال اسپانسر جایزه «تأثیر مشاهدات در انتخاب پیوند کلیه در حوزه فرهنگی آپالاشیا در شرق آمریکا» بود و هم اکنون پژوهشگر اصلی در جایزه تحقیقاتی «بهبود کیفیت زندگی برای بیماران مزمن کلیوی و مراقبان آنها» به شمار می‌رود.

منبع:کنسرسیوم دیالیزایران

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یزدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
1
جناب آقای دکتر قهرمانی گرامی
خدمت جنابعالی و همه خانواده ارجمند قهرمانی این موفقیت را تبریک عرض میکنم این موفقیت سبب سربلندی جامعه پزشکی و انگیزه و مدل پیشرفت برای پزشکان جوان ایران است همیشه سربلند و افتخار آفرین باشید.
بهروز برومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
1
همکارگرامی سرور دکترنصر قهرمانی: بادرود باز افتخار آفریدید. بیاد دارم از زمان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران , دورانی که در تهرانُ شیراز و کرمانشاه بوده ایدُ همواره با درخشش بسیار هم آموزش گرفته اید وهم آموزش داده اید و بیماران پیشین شما همواره چشم به راه شما هستند.همه بیاد دارند که شما نماد راستی ودرستی همراه اخلاق انسانی بوده اید.آنچه بدست آورده اید مایه سربلندی همکاران شما بوده است. در هرکجا باشید شک ندارم که به ایران و ایرانی کمک خواهید نمود.شایستگی شما برترین جایگاه پزشکی در گیتی است .به امید آن روزهای درخشان .ایدون باد
مريم شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
1
استاد محترم و فرزانه جناب آقاى دكترقهرمانى ؛موفقيت شما را تبريك عرض مى نمايم .بسيار مفتخرم در دوران پزشكى عمومى در دانشكده پزشكى كرمانشاه اولين مطالب عملكرد وبيماريهاى كليه را از شما آموختم .از ايزد تعالى ارتقاء پيوسته وهر روزه شما را خواهانم و اميدوارم كه مردم ايران را هم از اين افتخارات وتوانايى ها بى بهره نگذاريد
فرشته رمضان بیک
|
Germany
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
دکتر قهرمانی عزیز موفقیت شما رو تبریک میگم امیدوارم بتونید یک روزی در وطن و به هم میهنان کمک کنید...
نمیدونم من رو یادتون میاد یا نه ؟؟ من سوپروایزر بیمارستان به آور بودم!!!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: