کد خبر: ۹۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 13
رئیس بخش اورولوژی بیمارستان امام خمینی(ره):
شفاآنلاین :رئیس بخش ارولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) شایع ترین مسائل جنسی در مردان را مشکلات زودانزالی و نعوظ دانست و گفت: بیش از 90درصد از مشکلات جنسی مردان قابل درمان است .
به گزارش شفاآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن ارولوژی ایران، دکتر محسن آیتی که درآستانه برگزاری " روز ملی سلامت مردان" - ششم اسفند- سخن می گفت ضمن اعلام این مطلب افزود: مشکلات روحی؛ روانی و دیابت ازعوامل اصلی بروز مشکلات جنسی هستند که برای نمونه مشکلات نعوظ از این عوامل نیز تبعیت می کند.

وی با اشاره به این که اولین مشکل شایع جنسی در مردان زودانزالی و بعد نعوظ است ادامه داد: سلامت جنسی در رفتار و استحکام خانواده ها کمک می کند و از بین رفتن آن موجب از بین رفتن مسائل اجتماعی؛ روابط زن و شوهر و گاهی نیز از هم پاشیدن خانواده ها می شود.

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادرار خاطرنشان کرد: به طور معمول مردان از بیان مسائل و مشکلات جنسی شان خجالت می کشند وازمراجعه به پزشک نیز خودداری می کنند. به همین دلیل در جامعه صحبت از مسائل جنسی تابو است اما باید دراین باره با فرهنگ سازی مناسب به فکر حل مشکلات اساسی مربوطه درجامعه بود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تأکید کرد: بیش از 90درصد مشکلات جنسی در مردان در همه سنین قابل درمان است که البته  مراجعه همزمان  وبه موقع زن و مرد به پزشک،به طور قطع پاسخ بهتری به درمان می دهد.

 دکتر آیتی هشدار داد: جدی نگرفتن مسائل جنسی و عدم انجام اقدامات درمانی برای زندگی فردی و زناشویی افراد جامعه عوارض بسیار جدی و مخربی دارد که به همین خاطر باید به این مسایل توجه جدی شود.

وی افزود: بنابراین انجمن اورولوژی ایران همزمان با برگزاری روز ملی سلامت مردان ،امسال توجه به مشکلات جنسی وزناشویی را دردستورکارقرارداده است.ضمن اینکه مردان می توانند برای ویزیت رایگان توسط اورولوژیست ها به مراکزدرمانی درنظرگرفته شده ازجمله کلینیک های وابسته به انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی ایران درسراسرکشورمراجعه نمایند تا ازمشاوره های لازم برخوردارشوند.



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خالصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
دکتر بسیار باشخصیت و مردمی میباشد بنده یکی از مریض های این انسان وارسته میباشم واز سمنان هروقت با دکتر تماس داشته ام جواب حقیر راداده وبنده را ارشاد وراهنمایی نموده .
خداوند پشت وپناه شما وخانواده تان باشد .سعه صدرتان الگوه بنده میباشد
فلکی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
سلام بسیار دکتر خوب با تجربه انرژی مثبت به بیماران مهربان خدا انشالا سلامتی بهشون بده انشالا همیشه پا بر جا باشن عمر طولانی با عزت خدا بهشون بده زیر سایه مرتضی علی باشن خودشون و خانواده شون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: