کد خبر: ۹۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 07
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دردیدار با خانواده شهید مدافع حرم اعلام کرد:
شفاآنلاین :اجتماعی >مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روز یکشنبه با حضور در منزل فیروز حمیدی زاده از شهدای مدافع حرم، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر سیدتقی نوربخش در این دیدار، شهادت فیروز حمیدی زاده را یک افتخار برای سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: او در راه دفاع از ارزش ها و آرمان ها به شهادت رسید و دست از این دنیای خاکی کشید و به دنیای دیگری که برای همیشه زنده است، سفر کرد.
وی هدف از این سفر را احترام به مقام بالای شهید، دیدار با خانوداده و عرض تسلیت به آنان عنوان کرد و گفت: این شهید در سرزمین دور برای دفاع از حرمین اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی تاکنون 57 شهید تقدیم انقلاب، نظام و ارزش ها کرده، ادامه داد: با به شهادت رسیدن شهید حمیدی زاده، تعداد شهدای این سازمان به 58 نفر رسید که این امر برای سازمان یک افتخار است.
وی با بیان اینکه اعضای خانواده شهید نیز جزیی از خانواده تامین اجتماعی هستند، گفت: وظیفه خود می دانیم که اگر مشکلاتی نیز این خانواده دارند رفع کنیم زیرا این شهید سمبل و نمونه بود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین در این دیدار اعلام کرد که برای حفظ ارزش ها و آرمان های شهدا، شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد مزین به نام شهید خواهد شد.

سیداحمد سیدی سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید دفاع از حرم گفت: شهید حمیدی زاده نه تنها یک کارمند نمونه، بلکه قاری قرآن، مداح، هنرمند و ورزشکار نیز بود و در هر عرصه ای که نیاز به او داشتیم بدون هیچ چشم داشتی کمک می کرد.

شهیدان ابراهیم توفیقیان از اسفراین و فیروز حمیدی زاده از بجنورد به دست تروریست های تکفیری داعش در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.
پیکر مطهر این دو شهید روز جمعه به خراسان شمالی رسید و روز گذشته(شنبه) و امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان تشییع شد.
پیکر شهید حمیدی زاده در قطعه شهدای بارگاه امام زاده سیدعباس بن موسی(ع) بجنورد به خاک سپرده شد.
استان 917 هزار نفری خراسان شمالی 2775 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
3007/1744

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: