کد خبر: ۹۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 02
رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در آیین افتتاح ساختمان ستادی دانشگاه:
شفاآنلاین : رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در استان سمنان دیگر شاهد ستون های برافراشته ناتمامی که باعث ناامیدی مردم از حوزه سلامت بود، نیستیم.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

به گزارش شفاآنلاین، دکتر مهدی شادنوش رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در آیین افتتاح ساختمان ستادی این دانشگاه که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، با اشاره به 7 برابر شدن ماموریت های این دانشگاه نسبت به قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت افزود: این ماموریت ها را بدون حتی استخدام یک نفر انجام دادیم و نسبت نیروهای ستادی که در سال 92 به دانشگاه 13 درصد بود در حال حاضر به 8 درصد رسیده اما شاهدیم که اقدامات بسیار ارزنده ای را با همین تعداد نیرو در سطح استان انجام داده ایم.

دکتر شادنوش گفت: در روز نخست مسئولیت تصمیم گرفتیم که کلیه پروژه های نیمه تمام را تا پایان سال 94 به اتمام برسانیم و پس از آن پروژه های عمرانی جدیدی را تعریف کنیم که خوشبختانه به جز یکی از پروژه ها که آن را استثناء کرده بودیم همه پروژه ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: مسئولان شهرهای استان دیگر شاهد ستون های برافراشته ای که باعث ناامیدی مردم در حوزه سلامت شده بود نیستند و تمامی آنها به بهره برداری رسیده است.

دکتر شادنوش به موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ارزیابی های وزارت بهداشت در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه گزینش توانستیم رتبه اول را بدست آوریم و از سوی نهاد ریاست جمهوری تقدیر شدیم و در حوزه های اداره حقوقی و طرح تحول سلامت نیز جایگاه برتر کشوری را از آن خود کردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در حوزه پژوهش تا سال 92 در رتبه 24 کشوری قرار داشتیم اما امروز توانسته ایم 10 رتبه ارتقا پیدا کنیم.
وی ضمن قدردانی از وزیر بهداشت به دلیل چهارمین سفر خود به استان سمنان و عنایت ویژه ایشان به این استان یادآور شد: با این سفر خستگی از تن ما بیرون رفت و احساس می کنیم تازه باید کارها را شروع کنیم و برای ماه ها و سال های آینده آماده ارائه خدمات به مردم هستیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: