کد خبر: ۹۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 03
شفا آنلاین>سلامت>مطالعه‌ای که به‌تازگی در 22 کشور جهان انجام‌شده نشان می‌دهد که از هر پنج نفر، سه نفر از مصرف‌کنندگان در کشورهای آسیا و اقیانوسیه (63 درصد) یک تا چهار ساعت از وقت خود را در هفته به نظافت شخصی اختصاص می‌دهند و 60 درصد از این گروه کمتر از یک ساعت وقت خود را در هفته صرف این کار می‌کنند.
به گزارش شفا آنلاین، این مطالعه را سازمانی که اطلاعات مربوط به بازار و اطلاعات مصرف‌کننده را تهیه می‌دهد، در سطح بین‌المللی سرپرستی کرده است. زنان به‌طور متوسط کمابیش 5 ساعت در هفته وقت خود را به نظافت شخصی (حمام کردن، از بین بردن موهای زائد، پوشش، رسیدن به موها و آرایش) اختصاص می‌دهند درحالی‌که مردان فقط سه ساعت در هفته این کار را انجام می‌دهند. مصرف‌کنندگان آسیا و اقیانوسیه گرایش‌های کمتری به این موضوع از خود نشان می‌دهند.


زنان در این مناطق به‌طور متوسط 5/4 ساعت وقت را به نظافت اختصاص می‌دهند. در سطح کشوری، چینی‌ها کمترین وقت را به اصلاح شخصی اختصاص می‌دهند. در اینجا مردان فقط 2/2 ساعت در هفته را به نظافت اختصاص می‌دهند که این آمار، کمترین میزان در سطح جهانی است.


در همین ‌حال زنان کره‌ای و چینی 8/3 ساعت از وقت خود صرف این‌گونه امور می‌کنند که این میزان هم در میان آمار زنان در سراسر جهان پایین‌ترین سطح را داراست. طبق مطالعه‌ای که با مشارکت 27 هزار نفر صورت گرفته، مهم‌ترین انگیزه افراد در داشتن ظاهری آراسته، داشتن احساس بهتر نسبت به خود (60 درصد) است. دومین انگیزه تاثیرگذاری بهتر بر روی افرادی است که برای اولین بار ملاقات می‌کنند (44 درصد) و در ادامه ایجاد یک الگوی مناسب برای فرزندان (40 درصد) است.سپید

Healthcare Asia



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: