کد خبر: ۹۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 02
شفاآنلاین:جامعه>در دومین روز از دهه فجر ،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای آغاز بهره برداری از چند طرح عمرانی حوزه بهداشت و درمان، وارد شهر ایوانکی از توابع شهرستان گرمسار شد و در آغاز برنامه ها به زیارت گلزار شهدای گمنام رفت.
به گزارش شفاآنلاین : قرار است در سفر یک روزه وزیربهداشت درمان وآموزش پزشکی چند پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره برداری برسد.
بهره برداری ازمجتمع آموزشی(ستاد مرکزی) در سمنان با شش هزار و 800 مترمربع و اعتبار 100 میلیارد ریال که سال 86 ساخت آن آغاز شده از جمله طرح هاست.
همچنین بهره برداری از بیمارستان 160 تختخوابی گرمسار با 13 هزارمتر مربع زیربنا که 550 میلیارد ریال برای آن هزینه شده؛ احداث و بهره برداری از دانشکده پیراپزشکی سرخه با سه هزار و 500 مترمربع زیر بنا و 80 میلیارد ریال هزینه ،افتتاح بخش آی. سی. یو مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین سمنان با 167 مترمربع زیربنا و پنج میلیارد ریال هزینه از دیگر طرح هایی است که امروز به بهره برداری می رسند.
بهره برداری از مرکز تصویربرداری بیمارستان ولایت دامغان با 280 مترمربع زیربنا ، 90 میلیارد ریال که با کمک یک خیر ساخته شده و نیز آغاز ساخت کلینیک های ویژه تخصصی سمنان، مهدیشهر، گرمسار با مجموع هست هزار و 100 مترمربع زیربنا و 70 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح ها هستند.
اِیوانَکِی یکی از شهرهای شهرستان گرمسار در استان سمنان ایران است. این شهر در
شهرستان گرمسار و در 65 کیلومتری خاور تهران، قبل از شهر گرمسار قرار دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: