کد خبر: ۹۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 31
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر پیام تبریکی صادر کرد.
در پیام دکتر سید تقی نوربخش آمده است:
"دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای است که در برابر استبدادی دیرپا، وابسته به بیگانه و عدالت ‌ستیز یکپارچه به پاخاستند ودر چنین روزهایی فرشی از صداقت به پهنای ایران زمین گستردند و حضور امام عشق را در فضای این آب و خاک محقق ساختند و انقلاب بزرگ و تاریخ‌ ساز خود را به پیروزی رساندند.
اینجانب درسی‌ و‌ هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، این ایام خجسته را به حضور مقام معظم رهبری، و به پیشگاه ارواح طیبه شهدا و به محضر یکایک ملت شریف ایران و به‌ویژه بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان تبریک وتهنیت عرض می کنم.
سازمان تأمین‌اجتماعی که در سال 1354 و پس از تصویب قانون تأمین‌اجتماعی، جایگزین سازمان بیمه‌های اجتماعی کارگران شد، افتخار دارد که در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و جهت گیری ‌های عدالت‌ محور قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه ‌های پنجساله توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور، همواره حامی زحمتکش‌ ترین اقشار جامعه به‌ ویژه کارگران شریف و خانواده‌های آنان بوده و هم‌اکنون افتخار دارد که بیش از 40 میلیون نفر را به عنوان بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی، تحت‌پوشش خدمات متنوع خود دارد. خدماتی بیمه‌ای و درمانی که ضمن حفظ حرمت و عزت‌نفس افراد تحت پوشش، سهمی در خور اعتنا در تحقق آرمان «عدالت اجتماعی» وتثبیت و تداوم «امنیت اجتماعی» ایفا می‌کند.
همچنین جا دارد همزمانی ایام دهه فجر سال جاری با به ثمر نشستن تلاش‌های سختکوشانه دولت تدبیر و امید در نهایی شدن «برجام» و عبور از سد سنگین تحریم‌های ظالمانه را به فال نیک گرفته و بر این واقعیت انگشت تأکید گذارده شود که در شرایط جدید با جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و تحقق رشد و رونق اقتصادی، امید واثق دارد که منابع ورودی صندوق تأمین‌اجتماعی نیز بهبود یابد و زمینه ارتقای روزافزون سطح کمی و کیفی خدمات و تعهدات تأمین‌اجتماعی در قبال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران نیز فراهم شود.
همانگونه که پیش از این نیز بارها یادآوری شد در دوران تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، این سازمان به سبب تأثیرپذیری ذاتی از شرایط اقتصادی کشور، در صف نخست دفاع اقتصادی قرار داشت و اکنون امید می‌رود با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و با اقدامات هوشمندانه دولت تدبیر و امید برای بهره‌گیری از این فرصت طلایی برای اصلاح برخی ساختارهای معیوب و بیمار اقتصادی کشور، بتوان تأثیر مستقیم شرایط نوین کشور را بر فعالیت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی و به سود اقشار میلیونی ذی‌نفعان این سازمان، نوید داد. "
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: