کد خبر: ۹۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 28
شفاآنلاین:اجتماعی >مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت :بودجه این سازمان در سال 95 بیش از 680 هزار میلیارد ریال و معادل یک سوم بودجه کل کشور است.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر سید تقی نوربخش چهارشنبه شب در آیین اختتامیه همایش سراسری کارشناسان و رابطان حوزه حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور در یزد اعلام کرد: پس از 40 سال سازمان تامین اجتماعی دارای برنامه راهبردی شده و بودجه سال آینده آن بر اساس برنامه استراتژیک تهیه شده است.
به گفته وی حدود 50 درصد جمعیت کشور و دو میلیون و 700 هزار بازنشسته و مستمری بگیر زیر پوشش خدمات این سازمان هستند.
وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکهزار و 100 واحد عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در سطح مناطق مختلف کشور به جامعه هدف خدمات ارایه می کنند.
وی اظهار کرد: این واحدها شامل 500 شعبه دائمی ، 200 شعبه اقماری ، 80 بیمارستان و 350 مرکز درمانی ملکی هستند که وظایف خود را با جدیت برای خدمت به بیمه شدگان انجام می دهند.
نوربخش با اشاره به اینکه مهمترین کارکرد و رویکرد این سازمان در سطح کلان آن تولید امنیت اجتماعی است خاطرنشان کرد: کارکرد صحیح سازمان تامین اجتماعی همان رضایتمندی جامعه هدف است که موجب تقویت امنیت ملی می شود.

به گفته مدیرعامل تامین اجتماعی اولویت مدیریت کنونی این سازمان نپرداختن به مسائل حاشیه ای گذشته و بازگشت جدی در مسیر خدمت رسانی به مردم است.

نوربخش چهار راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی را شامل قانونمداری، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی در این سازمان ذکر کرد که با قوت و قدرت پیگیری و اعمال می شود .
وی گفت: در سال های گذشته سازمان تامین اجتماعی از اجرانشدن قانون بیشترین آسیب ها را دیده است که اعمال آن همواره باید اساس تمامی برنامه ها و محور امور قرار گیرد.

نوربخش به تاثیر سازمان تامین اجتماعی از وضعیت اقتصادی کشور اشاره و خاطر نشان کرد: سازمان از فشارهای اقتصادی چند سال اخیر که ناشی از فشارهای سیاسی علیه ملت ایران بود تاثیر پذیرفت .

وی تمامی موفقیت ها را در گرو همدلی ، برنامه ریزی ، تعامل و فعالیت صادقانه توام با قانون گرایی و خدمت به جامعه هدف ذکر و از تلاش های صورت گرفته قدردانی کرد.
دوره آموزشی کارشناسان و رابطان حوزه حقوقی و مجلس سازمان تامین اجتماعی به مدت دو روز در یزد با هدف ارتقای وظایف آنان برگزار شد .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: