کد خبر: ۹۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 28
دستور کارهای آینده مجلس؛
شفاآنلاین:جامعه>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته آینده جهت پاسخگویی به سوال موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند.
به گزارش شفا آنلاین : نمایندگان مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی دارند که ضمن میزبانی از وزیر بهداشت، به بررسی طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و طرح دو فوریتی ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می‌پردازند.

رسیدگی به طرح یک فوریتی استفساریه ماده 59 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، لایحه موافقت‌نامه انتقال محکومان به حبس بین ایران و پاکستان، لایحه تشریفات انتقال محکومان به حبس الحاقی به موافقت‌نامه معاضدت قضایی متقابل در امور کیفری بین ایران و ترکمنستان و لایحه موافقت نامه انتقال محکومان به حبس بین ایران و قبرس نیز در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

مجلس همچنین به بررسی لایحه موافقت‌نامه استرداد مجرمان بین ایران و قبرس، لایحه معاهده انتقال محکومان به حبس بین ایران و چین و طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش می‌پردازد.

نمایندگان مجلس رسیدگی به لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، طرح الحاق یک بند به ماده 524 قانون آیین دادرسی مدنی، طرح الحاق یک تبصره به ماده 505 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب و لایحه کاهش ساعات کار زنان شاغل را در دستور کار دارند.

طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس، طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی، طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی مجلس و طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد نیز در جلسات علنی هفته آینده مجلس بررسی می‌شوند.

  نمایندگان مجلس طرح الحاق یک تبصره به ماده 22 قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان های تابعه و وابسته و لایحه اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وام‌های پرداختی شرکت‌های تعاونی روستایی، عشایری و صیادی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

نمایندگان مجلس همچنین به بررسی لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و شد و آمد و چگونگی اجرای آن، لایحه اصلاح ماده 8 قانون تاسیس سازمان اسناد ملی ایران و لایحه اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرایم زیست محیطی می‌پردازد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: