کد خبر: ۹۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 25
دبیر بورد فوق تخصصی مراقبت های ویژه ایران در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- دبیر بورد فوق تخصصی مراقبت های ویژه ایران انتشار نامه انتقاد آمیزبرعلیه وزیر بهداشت در فضای مجازی به نقل از خود را تکذیب کرد.
دکتر اتابک نجفی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: محتوای آن نامه انتقادی در راستای انتقاد از سیاست های وزیربهداشت و تجمع رادیولوژیست ها مقابل این وزارتخانه بوده است. اما من به طور کامل از این موضوع بی اطلاعم زیرا من نه متخصص زنان و زایمان و نه رادیولوژیست هستم و ارتباطی هم با این قضایا ندارم.
 


وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی محل عجیبی شده که می توانند به راحتی از نام یک فرد سوء استفاده کنند.حال آنکه بنده  این نامه را تکذیب می کنم. زیرا از طرف من نبوده و نمی دانم که چطوری به اسم و با عنوان من منتشر شده است. البته در پی این امر موضوع را به حراست دانشگاه اعلام کردم و مسولان وزارت بهداشت هم برای پیدا کردن عامل یا عاملان ماجرا قول پیگیری ومساعدت جدی داده ند.

عضو هئیت مدیره انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با اشاره به این که فضای مجازی باید کنترل بیشتری شود؛ تأکید کرد: اگر نامه ای مبنی بر تحسین فردی نوشته شود نه تنها جایی چاپ نمی شود بلکه در همان جا هم امکان دارد کلی انتقاد کنند که چرا تحسین می کنی. در حالی که صحبت های تخریبی را حتی به کذب انتشار می دهند اما صحبت های در راستای حمایت از فردی به این شکل مورد توجه قرار نمی گیرد.

مدیر گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی  تهران تصریح کرد: من خواستار پیگیری موضوع هستم تا دیگر جعل عنوان و اسم سایرین مانند بنده در فضای مجازی این چنین مورد سوء استفاده قرار نگیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: