کد خبر: ۹۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 25
معاون آموزشی وزیر بهداشت
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>معاون آموزشی وزیر بهداشت با اشاره به طرح تحول در آموزش پزشکی گفت: ماموریت‌گرایی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین : محمدباقر لاریجانی اظهار داشت: موضوع تحول در آموزش پزشکی و نوآوری در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در حال پیگیری است و در مناطق مختلف آمایشی اهداف مهم و اساسی مد نظر قرار گرفته و به خوبی در حال پیشرفت است.

وی افزود: 10 منطقه آمایشی در سراسر کشور در نظر گرفته شده که این مناطق با یکدیگر جلساتی دارند و همکاری می‌کنند تا فعالیت آموزشی خود را به نحو احسن گسترش دهند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت به موضوع ماموریت‌گرایی در دانشگاه های علوم پزشکی و مناطق آمایشی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه این موضوع مورد حمایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و به صورت جدی نیز در دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال پیگیری است.

لاریجانی بیان داشت: از میان موارد زیاد ماموریت دانشگاه‌های علوم پزشکی 50ماموریت را به مناطق مختلف آمایشی سپرده‌ایم و 15 بهمن ماه امسال گزارش این مناطق را اخذ می‌کنیم.

وی افزود: روش‌هایی برای ارزیابی و چگونگی در مسیر قرار گرفتن مناطق آمایشی برای پیشبرد اهداف در دست داریم و برداشت ما این است که این رویکرد با تلاش دانشگاه‌ها به خوبی محقق شود.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: