کد خبر: ۹۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 22
شفا آنلاین>سلامت>دبیر علمی کنگره گفت: افراد صاحب نظر و برجسته از کشورهای خارجی در نهمین کنگره بین‌المللی جراحی زیبایی حاضر شدند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر ناصر سنجر موسوی دبیر علمی کنگره جراحی زیبایی  گفت: نهمین کنگره بین المللی جراحی پلاستیک و زیبایی، به همت انجمن جراحان پلاستیک ایران برگزار شده است. 

وی در ادامه افزود: امروز روز پایانی این کنگره است و مانند روزهای قبل در پنل‌های مختلف میهمانان این کنگره که از کشورهای برزیل، ایتالیا و فرانسه به این کنگره آمده‌اند، 90 درصد این پنل‌ها را مدیریت و اجرا می‌کنند. 

سنجر موسوی در خصوص تفاوت کنگره امسال با سال‌های قبل گفت:  تفاوت کنگره امسال در مقایسه با سال‌های پیش در علم آن است، هر ساله نسبت به سال گذشته هم از نظر تکنولوژی و هم از نظر درک مفاهیم و مطالب جدید پیشرفت‌هایی حاصل می‌شود که در قالب این کنگره‌ها می‌توان با دیگر کشورها به اشتراک گذاشت. 

دبیر علمی کنگره در بخش پایانی گفت: درسال‌های گذشته میهمانان خارجی کنگره به راحتی دعوت ما را نمی‌پذیرفتند، اما امسال افراد شناخته شده و صاحب نظر در حوزه های مختلف جراحی پلاستیک و زیبایی به راحتی دعوت ما را برای حضور و شرکت در این کنگره پذیرفتند و حاضر شدند.

حضور 50 درصدی جراحان پلاستیک کشور در این کنگره 
دکتر سید رضا رفیع دبیر علمی نهمین کنگره جراحی زیبایی گفت:یک میهمان ایتالیایی دیگر هم به کنگره اضافه شده است و از این بابت بسیار خرسندیم، زیرا به بالا بردن سطح علمی این کنگره و تجربیات جراحان پلاستیک کشورمان کمک می‌کند. 

دبیر علمی کنگره ادامه داد: از جمعیت 300 نفری جامعه جراحان پلاستیک کشورمان حدود یکصد و 50 نفر از استان‌های مختلف کشور به این کنگره آمدند تا با روش‌ها، تجربیات و تکنولوژی‌های روز سایر کشورها آشنا شوند. 

دکتر رفیع در ادامه افزود: ما در این کنگره حدود 20 سخنران داخلی و خارجی داشتیم که همگی بر بالا بودن سطح علمی این کنگره اتفاق نظر داشتند. 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: