کد خبر: ۹۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 21
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه در جریان سفر به لرستان از بیمارستان های امام علی(ع) ازنا و ولیان الیگودرز بازدید کرد.
به گزارش شفا آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی در سفر به شهرستان ازنا مورد استقبال امام جمعه ، فرماندار و مردم این شهرستان قرار گرفت و از بیمارستان امام علی(ع) بازدید کرد .
این بیمارستان خیرساز 96 تختخوابی در حال حاضر دارای 64 تخت فعال بوده و همچنین همراه سرای این بیمارستان به مساحت 250 مترمربع با ظرفیت چهار سوئیت مجهز و با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.
قاضی زاده هاشمی همچنین به منظور بررسی فضای بهداشتی درمانی شهرستان الیگودرز از بیمارستان شهید ولیان این شهر بازدید کرد.
این بیمارستان آماده تجهیز است و در این بازدید وضعیت احداث بخش های اطفال، اتاق عمل، زایشگاه اورژانس و محوطه بررسی شد.
بازدید از بخش های بستری، پاراکلینیک و ساختمان دانشکده پرستاری بیمارستان امام جعفر صادق (ع) الیگودرز نیز دیگر برنامه وزیر بهداشت در این مراسم بود.
هفتم آذرماه امسال رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان گفته بود برای تجهیز بیمارستان تازه تاسیس الیگودرز، 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
به گفته کوروش ساکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 40 میلیارد ریال از این میزان را تقبل کرده و از مجموع 400 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، پرداخت 80 میلیارد ریال در سالجاری مصوب شده است.
عملیات اجرایی بیمارستان 96 تختخوابی الیگودرز حدود 20 سال گذشته آغاز شده بود که به دلیل نبود اعتبار تا کنون به بهره برداری نرسیده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر دو روزه به لرستان از بیمارستان ابن سینای دلفان، بیمارستان امام خمینی (ره)سلسله، دانشکده پیراپزشکی، دانشکده داروسازی آیت الله کمالوند خرم آباد نیز بازدید کرد و همچنین سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد نیز با حضور وی به بهره برداری رسید .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: