کد خبر: ۹۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 21
شفاآنلاین :حوادث پزشکی >سلامت >پزشکان مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی کوثر سمنان، دریک عمل جراحی نفسگیر توده ده کیلوگرمی را از شکم زن 60 ساله خارج کردند.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر ستاره سلطانی جراح و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اعلام این خبر گفت: خانم 60 ساله ای از طرف دکتر فرهاد ملک فوق تخصص ریه و عضو هیئت علمی دانشگاه جهت توده شکمی بیمار به اینجانب معرفی شد که گویا چندی پیش بخاطر درد شکم و یبوست به او مراجعه کرده بود و اظهار داشته که مدتی تحت معالجه است ولی نتیجه ای نگرفته است.

دکتر سلطانی گفت: پس از مشاهدات سیتی اسکن که توده کیستیک بزرگی را نشان میداد و انجام آزمایشات جهت خوش خیم یا بد خیم بودن دیروز بیست و هشتم دیماه عمل جراحی سنگین  خانم 60 ساله پس از دو ساعت و نیم با موفقیت انجام شد.

دکتر ستاره سلطانی خاطر نشان کرد: توده شکمی خیلی بزرگ و نادر که از ناحیه جناق تا لگن به وزن حدودا" ده کیلو گرم که تمام فضای شکم ولگن را پر کرده و احشاء شکم را به بالا رانده بود با عمل جراحی از شکم خانم 60 ساله خارج شد و هم اکنون حال بیمار خیلی خوب است و در بخش ICU مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تحت مراقبت می باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: