کد خبر: ۹۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ - 2016January 20
شفا آنلاین>سلامت>مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با تلاش واقدام خیرخواهانه متخصصان چشم پزشکی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس 40 بیمار نابینا و کم بینا تحت عمل جراحی چشم قرار گرفتند و بینایی خود را به دست آوردند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر فاطمه نوروزیان  اظهار داشت: این بیماران توسط پزشکان خیر در روستاهای بشاگرد، جنوب کرمان و منوجان به صورت رایگان ویزیت شدند و سپس با اقدام خیرخواهانه تیم پزشکی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
وی افزود: این افراد به دلیل آب مروارید شدید دچار نابینایی و یا کاهش شدید بینایی شده بودند که با تلاش پزشکان خیر دوباره بینایی خود را کسب کردند.
دکتر رحیمی جراح و متخصص چشم پزشکی بیمارستان شهید محمدی نیز در این خصوص گفت: این جراحی ها توسط پزشکان و با پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بصورت خیرخواهانه و بطوکامل رایگان انجام شد و همه بیماران با سلامتی کامل و بینایی دوباره همرا و با شور وشعف و شکر گزاری بیمارستان را ترک کنند.
مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس بزرگترین مرکز آموزشی در استان هرمزگان می باشد که دارای حدود 500 تخت مصوب است.ایرنا
برچسب ها: ویزیت ، رایگان ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: