کد خبر: ۹۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۴ - 2016January 19
نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با ورود اعضای جامعه پزشکی به انتخابات و انتخاب افرادی که مد نظرشان است راه برای تحقق افکار و آرمان هایشان هموارترمی شود.
حسین طلا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب با بیان اینکه حضور اعضای جامعه پزشکی به عنوان کاندیدای انتخابات دوره جدید مجلس بسیار خوب و مفید است اظهارکرد: ما در نظامی زندگی می کنیم که یک پایه آن بر اساس اسلام و دیگری بر پایه رجوع به آراء مردم یا همان جمهوریت است.

 وی ادامه داد: ما در انتخابات برای موضوعات مختلف دست به  انتخاب می زنیم .برای نمونه فردی که از قوه مجریه انتظاراتی دارد به رئیس جمهور؛ برای انتظارات محلی به شورای شهر و برای انتظارات کلان به مجلس خبرگان رأی می دهد.


این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: افرادی که می خواهند در حوزه مجلس انتخاب کنند برای دسترسی به اهداف 3موضوع را باید باهم پیوند دهند؛ یک نگاه ملی؛ انتظارات محلی و صنفی .

وی افزود: اگر فردی احساس می کند در حوزه های صنفی،محلی و ملی نظراتی دارد و انتظارش اینستکه مورد نظر قرار بگیرد باید نظرش را از طریق انتخابات اعمال کند.

طلا اظهارکرد: انتخابات به انسان ها، افکار و جریان ها توان و قدرت می دهد و این قدرت ها هستند که می توانند نقشه راه آینده را ترسیم کنند.

وی با اشاره به حضور پر اهمیت اعضای جامعه پزشکی در انتخابات دوره جدید مجلس تصریح کرد: آنچه که در نظر جامعه پزشکی است نیز با ورود به انتخابات و انتخاب افرادی که مد نظر دارند نیز راه را برای تحقق افکار و آرمان هایشان باز می کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: