کد خبر: ۹۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۴ - 2015December 31
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت در سفر یک روزه خود به استان قزوین ضمن تاکید برلزوم برآورده شدن نیازهای بهداشتی و درمان مردم، گفت: باید در آینده به سمت خرید خدمت اورژانس رویم.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید حسن هاشمی در سفر خود به قزوین از مرکز جامع سلامت محمودآباد نمونه بازدید کرد.

باید در آینده به سمت خرید خدمت اورژانس برویم

هاشمی در ابتدای سفر خود به قزوین، با همراهی منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، اورژانس استان حضور یافت و بعد از شنیدن گزارش‌هایی درباره این مرکز و همچنین با توجه به مشکلات مختلف جذب نیرو و کمبود امکانات، گفت: باید در آینده به سمت خرید خدمت اورژانس برویم.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز مدیریت بحران "EOC" دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز بازدید کرد، این مرکز رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

لزوم برآورده شدن نیازهای بهداشتی و درمان مردم

هاشمی همچنین در مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین حضور یافت و از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمت بهداشتی-درمانی به مردم و کاستی‌های این واحد قرار گرفت. در این بازدید، چگونگی ارائه خدمات بهداشتی به یک کودک، توسط وزیر بهداشت پایش شد.

وزیر بهداشت در این بازدید تأکید کرد: مردم حق دارند و باید نیازهای آنان برآورده شود.

کمبود 1000 تخت بیمارستانی در قزوین

وزیر بهداشت همچنین در بازدید از مرکز درمانی بوعلی سینا قزوین، از کمبود 1000 تخت بیمارستانی در استان قزوین خبر داد و در پاسخ به اظهار نارضایتی تعدادی از بیماران درباره کمبود امکانات در بیمارستان‌های دولتی، گفت: بیشتر بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین دارای قدمت زیاد و ساختمان‌های فرسوده است.

وی در بازدید از اورژانس این مرکز نیز از یک بیمار 90 ساله‌ عیادت کرد و از علت و زمان ورود به اورژانس سؤال کرد، همچنین در بخش قلب مرکز با بیماری گفت‌وگو و اظهار کرد: بیمارانی که از حال عمومی خوبی هم برخوردارند، در منزل ادامه درمان بدهند.

برچسب ها: قزوین ، اورژانس ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: